Smartphone App

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
Als ik een app instaleer krijg ik dan een code via mail , maar als de mail open ben de app weer kwijt , ik kan op de pc naar mijn mail kijken, om die code te zien , maar als je alleen de smartphone hebt hoe doe je dat dan ?
 
Als je de app niet sluit, kan je na het bekijken van de mail ook terug ...

Op elke smartphone staat een knop, meestal onderaan, die er uitziet als 3 verticale strepen.
Als je die knop klikt krijg je miniaturen te zien van alle apps die draaien... daar zal dus ook de app in kwestie tussen staan.
Even klikken op dat miniatuur en de app komt terug naar de voorgrond en je kan je code invullen.
 
type ?
Op een scherm staan onderaan 3 knoppen, virtuele knoppen op je scherm.
  • terug-knop (ziet er meestal uit als een < teken)
  • spring naar startscherm-knop (ziet er meestal uit als een kleine cirkel)
  • toon actieve apps-knop (ziet er meestal uit als 3 verticale streepjes)
Deze blijven zichtbaar op alle schermen, apps of sites...
 
druf eens te drukken om het uit te testen je kan er niet fout mee doen

bij veelmerken kan het zo iets zijn
get-pixels-solid-nav-bar-buttons-or-color-yours-in-other-phones-no-root-needed.w1456.jpg


bij mij samsung is het zo
Screenshot_20240725_205503_One UI Home.png


bij sommige merken zie je onderaan een lijn ( dat is hoe het ingesteld staat)
als je de op lijn naar links of rechts swaaip dan kan ook swintsen tussen apps zoals bij Iphone
bij mijn zoektocht kwam ik nog andere symbool tegen voor de android navigation bar.
maar de funties blijven het zelfde .

enkel bij Iphone moet je op de lijn naar links of rechts swaaipen om tussen de apps te wissellen
 
Laatst bewerkt:
Mijn smartphone is een Xiaomi Redmi A2, de allergoedkoopste bij bol.com (€77,99). Hij werkt perfect, alleen met ingeschakelde „apps“ is het wel eens moeilijk.

In het algemeen schakelt een „app“ direct uit als je overgaat naar iets anders. Uitzonderingen: de VLC Mediaspeler en RadioDroid blijven gelukkig doorspelen als ik iets anders open, zoals Firefox of Kiwi. Dus wel altijd muziek erbij.

Ik heb drie knoppen zoals de bovenste van Patrick.S. en die gebruik ik natuurlijk ook voortdurend.

Je leert uiteraard leven met je smartphone, maar toen ik las over de draaiende „apps“-knop werd ik wel even meteen alert.

Een lijn onderaan heb ik ook niet.
 
Kan kloppen, want draait ook niet op Full Android, maar op een dichtgeknepen versie ervan..
Dus geen goede basis voor vergelijking en zal TS hier ook niet verder helpen.

Nagenoeg alle smartphones die wél Full Android draaien hebben de voorziening uit vb. #5 wél !
 
Ik heb drie knoppen zoals de bovenste van Patrick.S. en die gebruik ik natuurlijk ook voortdurend.
...
Een lijn onderaan heb ik ook niet.
Het is het één of het ander, naar gelang het type smartphone, nooit beiden.
 
Oké, maakt allemaal niet uit, PhilipV. Ik sloeg slechts aan op uw stellige bewering dat "alle smartphones" enzovoort.

Overigens heb ik geen dichtknepen Android maar een vereenvoudigde Android. Dat klinkt toch wat sympathieker, vind ik.

Waar ikzelf nog aan dacht: ik heb alle "apps" verboden om op de achtergrond te draaien. Misschien heeft dat er ook iets mee te maken.
 
sorry PhilipV dat ik toch blijkbaar op de verkeerde plaats iets gepost heb ondanks je raadgeving
maar Patrick.S gaf in #2 een link waar ik het moest melden
heb erop geklikt en mijn probleem aangegeven
en ik kreeg van jullie een prima oplossing met die 3 streepjes onderaan
waarvoor dank en nogmaals sorry voor mijn verkeerde keuze
 
Je mist het punt : je diende helemaal géén nieuw topic aan te maken - ik kan als beheerder een topic verplaatsen.
Na de hint van Patrick.S had ik dat dus ook gedaan en kon je daar gewoon verdergaan.

Maar geen erg, ik heb die foute opstart afgesloten en we zijn verder gegaan in je nieuwe vraag... dus eind goed, al goed.
 
idd , eind goed al goed , zelfs helemaal goed , ondertussen gezien waar ik over smartphone iets moet posten nog eventueel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan