Dan ga jij naar een kliniek waar de regels niet goed opgevolgd worden, maar hier waar ik gegaan ben, werden in beide klinieken de regels echt wel goed opgevolgd. Ik stond iedere keer helemaal alleen in de lift, er liep iedere keer dat ik er was kuis teams rond om den boel clean te houden. Ik kon niet klagen. Die ene keer was ik er zelfs om 21.45u. Zelfs dan waren ze nog aan het poetsen met ontsmettend materiaal. Waar ik gegaan ben, voelde ik mij in ieder geval wel veilig. Van die ene kliniek ken ik de personeelsdirecteur persoonlijk ( is mijn overbuur), er wordt echt wel gewaakt over hun gezondheid, is in het belang van HUN en de kliniek zegt hij. Er zijn zelfs mensen die er rond lopen van buiten de kliniek om zowel de verpleging als de dokters op hun fouten te wijzen. Die betalen ze extra om hun personeel zo gezond mogelijk te houden.Ik kuch ook gans het jaar en moet elke maand naar het ziekenhuis vandaag geweest zelfs daar nemen ze er geen aanstoot aan of sturen ze mij niet door.
Ik ga voor immuunsysteem dus mogelijk zien ze het in een waarde van het bloed dat steeds getrokken wordt?????
Zelfs stappen ze met 3 verpleegsters in een lift waar al twee mensen instaan dus hun papier van max 2 in de lift staat er ook voor de show.
En krijgen we genoeg slechte voorbeelden per dag van voorbeeldmensen.
Die app gaat het niet veranderen