bedoel je nu dat ook bij je gmail instellingen de landcode niet beschikbaar is !
mogelijk is dan je gmail account bij een ander in gebruik ..
Ik kom bij gmail op hetzelfde scherm als het scherm van de instellingen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
bedoel je nu dat ook bij je gmail instellingen de landcode niet beschikbaar is !
Ik kom bij gmail op hetzelfde scherm als het scherm van de instellingen.
Het is dan ook best mogelijk dat het AV programma niets te maken heeft met het verdwijnen van het azerty toetsenbord. Ik hoop dat althans, wil niet een slecht werkende gsm op mijn geweten hebben zunne.
ik raad je aan om je w8woord te veranderen en je instellingen bij te werken ....
https://support.google.com/mail/answer/41078?hl=nl
*denk aan de vermelding betreffende de 72 uren
opmerking :
als gmail open staat zie jij dan ook rechts boven de vermelding " NL-menu " staan ..
staat daar echter het toetsenbord aangevinkt ....dan verkrijg je dus de qwerty !
dus voor alle duidelijkheid het toetsenbord mag niet aangevinkt staan .
Bekijk bijlage 14012
ik ben niet in het bezit van een android of eender andere smartfoon..!
het was google zelf die me er op wees dat de instellingen ingegeven op gmail (google play ) ook worden overgenomen op je android indien je dus aangemeld ben met je gmail account.
fijn dat het je als nog gelukt is ...
lag de oorzaak nu aan google play ?
MIK, je vraagt hoe je een schermafbeelding maakt van je smartphone, er zijn 2 mogelijkheden. Eentje ben ik vergeten(omdat ik die niet nodig heb), dat andere is bij mij van doen en dat is een paar seconden op mijn startknop drukken en dan heb ik een paar keuze mogelijkheden. Eentje is natuurlijk uitschakelen en een ander is een schermafbeelding maken. Dan hoor je net als bij een foto maken hetzelfde geluid en dat komt automatisch bij je foto's te staan. Heel gemakkelijk eigenlijk.
Nou, ik heb Android 2.3.6 en geen schermafbeelding mee te maken.