Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft dit iets te maken sinds u een AV hebt geinstalleerd MIK? Lijkt mij eigenlijk onwaarschijnlijk, maar het kan natuurlijk altijd. Ik werk met qwerty op de gsm, is lekker makkelijk, makkelijker als azerty vind ik. Vind het jammer dat mijn nieuwe netbookje terug azerty is. Vond qwerty eigenlijk beter bij de nederlandse taal passen dan azerty.

Je netbookje moet heel makkelijk op Qwerty kunnen ingesteld worden hoor. Er staat toch Windows op.
 
Medion P5001

Is sinds de vernieuwing van Antivirus gebeurd. Ik verkies Azerty.
Wat bedoel je met "vernieuwing"? Een update? Of heb je een andere AV genomen, indien ja, welke dan? Het is wel raar dat een AV je toetsenbord veranderd.
 
Je netbookje moet heel makkelijk op Qwerty kunnen ingesteld worden hoor. Er staat toch Windows op.

Hoi MIK, ja natuurlijk lukt het om dat zo in te stellen, maar hardwarematig is het een azerty klavier. Dan zou ik het een beetje lullig vinden om hem softwarematig naar qwerty in te stellen. Typ nu wel compleet blindelings, maar mijn kids gaan ook nu leren typen en dus moet dat op azerty staan om het te leren.
 
Wat bedoel je met "vernieuwing"? Een update? Of heb je een andere AV genomen, indien ja, welke dan? Het is wel raar dat een AV je toetsenbord veranderd.

Ja, ik had AVG en sinds Uw post over die 360 security heb ik deze geplaatst. Uiteraard eerst AVG verwijderd. Sindsdien is het begonnen.
 
Ben natuurlijk blij dat men mijn raad opvolgd, maar het moet nu wel weer lukken dat er iemand anders miserie mee krijgt. Terwijl het hier perfect gaat,met en zonder root. Heb zelfs bijna iedere dag updates ervan, dus volgt de maker alles wel goed op en maakt alles snel up to date. Vind het wel sneu dat je azerty toetsenbord nu weg is. Dat heeft op zich ook niets te zien met een AV programma en zijn werking. Begrijp het niet zo goed.
 
Ben natuurlijk blij dat men mijn raad opvolgd, maar het moet nu wel weer lukken dat er iemand anders miserie mee krijgt. Terwijl het hier perfect gaat,met en zonder root. Heb zelfs bijna iedere dag updates ervan, dus volgt de maker alles wel goed op en maakt alles snel up to date. Vind het wel sneu dat je azerty toetsenbord nu weg is. Dat heeft op zich ook niets te zien met een AV programma en zijn werking. Begrijp het niet zo goed.

Het misterieuze is dat ik Nederlands kan selecteren maar niet met Belgische punt. Als ik dan Google toetsenbord selecteer, en ik stip talen aan, krijg ik de melding "instellingen is gestopt.
Ik vermoed dat het toetsenbord Nederlands België punt verdwenen is. Onder taal, kan ik de taal veranderen. België met Azerty staat er in, maar kan nergens dat punt selecteren. Zelfs als ik Frans selecteer, krijg ik Qwerty waar ik vraag om Azerty.
Op de site van Medion staat de P5001 er niet tussen voor azerty toetsenbord.
 
Zelfs als ik Frans selecteer, krijg ik Qwerty waar ik vraag om Azerty.


de link die ik eerder meedeelde laat u toch zien hoe je vanaf de geavanceerde opties naar de aangepaste invoer stijlen kunt gaan om dan een nieuwe stijl toe te voegen .
 

Hier loopt het fout. Foutmelding "instellingen is gestopt".
Fout.jpg
Bij mij staat Nederlands. Als ik dit aanstip, krijg ik de foutmelding.
 
Hier loopt het fout...Bij mij staat Nederlands. Als ik dit aanstip, krijg ik de foutmelding.
en het is niet mogelijk dan bij "Taal en Invoer " om dit te veranderen naar " Nedelands (Belgie) "
 
en het is niet mogelijk dan bij "Taal en Invoer " om dit te veranderen naar " Nedelands (Belgie) "

Onder taal staat enkel Nederlands. Dit is dan wel de taal die het toestel weergeeft. Bij Google toetsenbord, krijg ik foutmelding als ik talen selecteer. Kan enkel op ok drukken. Dan ben ik terug bij Taal en invoer.
 
dit heeft dan waarschijnlijk ook met google play te maken ...waarschijnlijk staat deze dan bij u ook op Nederlands inplv op "Nederlands ( Belgie ) "
 
dit heeft dan waarschijnlijk ook met google play te maken ...waarschijnlijk staat deze dan bij u ook op Nederlands inplv op "Nederlands ( Belgie ) "

Dat is wat ik al de hele tijd zeg. En als ik selecteer om te veranderen, krijg ik foutmelding.
 
ok effe opnieuw ...
om google play te kunnen gebruiken diende je je een account aan te maken of in te loggen met je bestaande gmail account ...
hoe staan de instellingen bij u op gmail dan ingesteld ...
dus bij gmail is de weergavetaal ""Nederlands"" en de standaardlandcode ""Belgie ""
als dit zo is ingesteld op gmail en op je android ontbreekt deze instelling ..dan zal het waarschijnlijk apperaat gebonden zijn !!
m.a.w. het is niet mogelijk om het toetsenbord naar azerty in te stellen ..
 
ok effe opnieuw ...
om google play te kunnen gebruiken diende je je een account aan te maken of in te loggen met je bestaande gmail account ...
hoe staan de instellingen bij u op gmail dan ingesteld ...
dus bij gmail is de weergavetaal ""Nederlands"" en de standaardlandcode ""Belgie ""
als dit zo is ingesteld op gmail en op je android ontbreekt deze instelling ..dan zal het waarschijnlijk apperaat gebonden zijn !!
m.a.w. het is niet mogelijk om het toetsenbord naar azerty in te stellen ..

Onmogelijk gezien het wel gewerkt heeft. Is pas naar qwerty overgegaan. Bij gmail heb ik dezelfde taalinstellingen staan Nederlands en landcode niet beschikbaar. Foutmelding blijft ook hier.
 
bedoel je nu dat ook bij je gmail instellingen de landcode niet beschikbaar is !
mogelijk is dan je gmail account bij een ander in gebruik ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan