Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat.voor vraag is dat nu, is toch simpel te begrijpen als je ziet welke antwoorden ik krijg, je komt raar uit de hoek hoor, sorrywil je nu echt enkel een systeem dat enkel anti-virus apps draait? of wil je het nog gebruiken voor iets anders: mail lezen bv, .... .
wat is het nu ervan .... .eigenlijk?
Als Malwarebytes premium actief staat, staat Defender uit!!!!Hoi,
is het nodig om nog een extra anti virus en firewall te installeren op je pc als Defender en malwarebytes premium al draaien.
Vroeg me dit gewoon af.
Thans
Ed
Bij mij staan ze beide aan.de Defender antivirus is niet actief indien je Malwarebytes Premium draaiende heb ..
de Defender antivirus opties ( Periodiek scannen ) zijn als optie in te schakelen .. doch heb ik deze hier niet ingeschakeld .
1 scanner is meer dan voldoende ..
Bekijk bijlage 255358
Ik wil daar als beheerder toch even op reageren ... Beste @mdc1756 : humor of ironie is aan jou duidelijk niet besteedt / begrijp je niet blijkbaar. Maar elke keer als iemand een beetje lacherig reageert om je gedragingen, uitlatingen etc... dat als "raar" afdoen, helpt de zaken ook niet vooruit.Wat.voor vraag is dat nu, is toch simpel te begrijpen als je ziet welke antwoorden ik krijg, je komt raar uit de hoek hoor, sorry
Ben je daar zeker van ? Staan beiden aan op niveau van de PC ? Ik denk dat je Defender draait op niveau van je PC en dat je MalwareBytes actief hebt op niveau van je browser ...Bij mij staan ze beide aan.