Windows 11 aankoop nieuwe desktop ..

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
ik overweeg al geruime tijd om tot een aankoop over te gaan van een nieuwe desktop ..
hier onder de specificaties ..

Merk HYPER BYTE
Besturingssysteem Windows 11 Pro
CPU model Intel Core i7
CPUsnelheid 3,9GHz
Grafishe kaart Geinterfeerd
Ramgeheugen 32GB DDR4
2xPS/2
6x USB 2.0
2x USB 3.0
1x Display port
1xDVI-D
Behuizing H 35,5cm D 36cm B18cm
bedrag 360€
*het moet niet echt duurder worden ..i**maar maximaal wil ik er 500 a 600€ aan geven ..
echter denk ik dat indien ik via alternate ga of een andere computer winkel hier in Belgie duurder uitkomt..

**de desktop in kwestie komt van Amazon..

ik ben geen fan van de Ms Office .. heb deze nooit gebruikt en zal deze ook nooit gebruiken ..
Dat is idd jou keuze,ik heb 30 jaar met office gewerkt in een bedrijf in de haven van Antwerpen en ik weet wat office kan, en ik zal het zeker geen bloatware noemen, maar je hebt gelijk met een merk PC wordt er genoeg bloatware meegeleverd

Uit Tweakers; De laatst bekende laagste prijs was € 1.506,45 op vrijdag 12 augustus 2022.

Toch niet zóóó goedkoop

Gaat in mijn situatie wel over een workstation. Geen doorsnee office desktop. Appelen met appelen vergelijken... dan is die prijs zeer terecht.
Bij zakelijke toestellen (incl. Dell) ga je trouwens geen bloatware terugvinden. Die zijn standaard gewoon clean met minimum aan toevoegingen.
@Qtex Maar ik merk dat je afgunst eerder verderkomt van het ontbreken van ervaring met zulke (zakelijke) merken/toestellen. Kan je verzekeren dat die angst onterecht is.

:unsure: mijn gedacht is, waarom nieuw kopen, er zijn genoeg keuzes die men kan maken ,ook nog es voor weinig geld
ben al jaren fan van Dell refurbished daar draaid nu windows 11 op straks als windows 12 uit komt gaat die gewoon ook werken.
Ook de monitoren van Dell zijn gewoon top

Terug
Bovenaan