Status
Niet open voor verdere reacties.
joke135 probeer eens een scan met een zo hoog mogelijke resolutie.
Wat we nu hebben is niet te vergroten. Als het mogelijk is met de scanner zou 300 dpi waarschijnlijk goed moeten zijn.
Of toch met de digitale camera en dan in de macro stand.
 
Voor zover ik de handleiding kan ontcijferen is die toch redelijk compleet hoor. Want al de rest is eigenlijk naar eigen wensen aan te passen en dat kan men natuurlijk niet in een handleiding gaan gieten. Echter zoals MIK al eerder aangaf staat er meestal ook niet vermeld hoe je met je Android moet gaan werken. De echte knoppen staan vermeld met hun functies en de rest van Android niet.
 
Ik heb nog eens een poging gedaan met het scannen, hier zijn ze:

Ik hoop dat je er iets van kunt maken, bedankt in alle geval.
 

Bijlagen

  • img004.pdf
    1 MB · Weergaven: 228
  • img005.pdf
    800.5 KB · Weergaven: 166
Beste Joke, meer ben ik hiermee niet te weten gekomen. Wat wil je eigenlijk weten? Ik kan het merk en het type helaas niet achterhalen, enkel heb ik een sterk vermoeden dat het een Chinese smartphone is met magere specs voor de dag van vandaag. maar voor iemand die er nog nooit eentje gehad heeft, zal hij in het begin wel snel en vlot genoeg zijn.
 
Heb ook een vraagje betreffende die smartphone. Weet er iemand hoe het komt dat ik met deze niet op internet kan?
Heb al een nieuwe Sim-kaart erin gestopt en mijn proximus abonnement laten wijzigen, maar het lukt van geen kanten. Zelfs niet via de Wifi. De Sim-kaart zit in SIM1. Er is plaats voor een 2e Sim kaart. Wie kan mij helpen.
 
Theoretisch gezien zou deze Smartphone wel op internet moeten kunnen, het is een Smartphone die over wifi beschikt en 3G beschikt, dus zou het moeten lukken. Indien het niet lukt moet er ergens iets verkeerd ingesteld staan, of is er iets mis met het toestel zelf.

- ten eerste, is het al gelukt om op internet te geraken in het verleden met deze Smartphone?
- zie je het zitten om hem eens naar fabrieksinstellingen terug te zetten?
- kan je wat screenshots maken, meestal is dat met tergelijketijd op powerknop en of volume min of plus te drukken.
Die screenschots zou ik dan graag hebben van je instellingen omtrent je mobiele data en wifi instellingen.
 
Topic van 5 jaar geleden ... hierop reageren nu, heeft niet veel zin.
Ik zet hier slotje op !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan