Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
A better camera.


Je kent hetwel, je hebt een Smartphone en daar steekt uiteraard een camera op,maar je camera app bevalt je om de 1 of andere manier niet. Dan zitje te zoeken naar een goede vervangende app. Echter dat is nietmakkelijk om een goede gratis app te vinden. Sinds kort is daarverandering in gekomen met de komst van A Better Camera. Wil je alleskunnen gebruiken in de app, dien je 0,99€ te betalen. Echter werktdeze app helaas niet op alle apparaten. Ik heb gelezen dat hij bvniet werkt op een nexus 6, wat een vlaggenschip van 2 jaar geledenis.


A bettercamera is een app die eigenlijk meerdere apps in 1 zijn en bestaat uit HDRCamera+, Night Camera en HD Panorama +.


A better Camera is dus een veelzijdig baasje, Hij kan ervoor zorgenals je de goede instelling hebt gekozen om betere foto's te kunnenmaken. Ik heb hem nu 1 dag op mijn Smartphone staan en ik heb denk iknog niet alles ontdekt. Maar hij maakt toch wel betere foto's alsmijn standaard camera app. Ik ben nog steeds niet tevreden over mijncamera, maar ik denk dat Vernee er een minder goede camera in heeftgestopt. Al claimen ze dat het eentje van Samsung is. Maar de fotokwaliteit kan wel beter zijn als de instellingen goed ingesteld zijnals mijn standaard app die erop steekt.


Wat kan deze mooie app?
A Better Camera is momenteel één van de meest complete camera appsmomenteel. De app is voorzien van heel veel professioneleinstellingen. Je kan bv ook in RAW formaat schieten, al is dit doormij nog niet getest, want daar begrijp ik echter te weinig van. Dewitbalans kan je ook aanpassen en je kan een mooie panorama maken totwel 100 megapixel groot. Je kan ook je focus op verschillende puntenin je afbeelding aanpassen en je sluitersnelheid aanpassen. Dus bestwel een krachtig baasje.


Op videogebied is A Better Camera ook uitgerust met handige functies.Tijdens het filmen kan je handmatig de focus, belichting en witbalansaanpassen. Wat bij de meeste apps niet mogelijk is. Wat ook nog eenheel mooie extra is in filmen is dat je HDR kan aanzetten bij hetfilmen, wat bij de meeste camera apps niet mogelijk is . Het voordeeldat je hierbij krijgt is dat de belichting van je video gelijkmateger is.

De app beschikt ook nog over enkele leuke instellingen die je ook niet snel bij een ander app vind . Je kan bv automatisch bewegende objecten zoals een auto uit de foto laten filteren. De app foto's laten maken voordat je zelf op de knop hebt gedrukt. Je kan ook de camera in een specieke modus aan je startscherm toevoegen zodat je snel de juiste instellingen op je camera app hebt en zo veel sneller aan het foto's maken kan beginnen.

Abetter Camera vind je hier
Abetter Camera unlocked (betalende versie) vind je dan weer hier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan