Internet Algemeen Samsung A53 heeft geen verbinding met internet

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb momenteel geen verbinding meer met internet op mijn GSM Samsung A55. Met andere woorden het toestel blijft offline op gelijk welke locatie.
Hieronder een voorbeeld van de foutcode:​
1751286574263.png


Ik heb bij Instellingen niet gevonden wat verkeerd is ingesteld. Mijn desktop PC werkt normaal.
Wellicht heeft het wat te maken met de laatste update van android ?

Bedankt voor suggesties.
 
Probeer deze stappen
  1. heb je al eens uw Samsung opnieuw herstart (als dit niets uitdoet, probeert nr. 2) .
  2. opstart reset, dit kun je doen door tegelijkertijd de aan/uit-knop en de volume omlaag-knop ingedrukt te houden totdat het toestel opnieuw opstart en loslaten als het Samsunglogo er op komt .
 
Lijkt me een schot in het duister, kun je zo uit het niets niet weten.
Ik heb hetzelfde meegemaakt, de simkaart van mijn vrouw geprobeerd, had direct weer internet, Ts kan dit ook testen op zijn phone met een andere simkaart.
Alleszins een nieuwe SIM-kaart kun je / moet je niet kopen als je een vaste provider hebt... die vervangen je SIM-kaart zonodig gratis voor niks !
Klopt als een zwerende vinger, binnen 2 dagen had ik een nieuwe sim kaart.(gratis, mijn operator is mobile vikings)
 
Probeer deze stappen
  1. heb je al eens uw Samsung opnieuw herstart (als dit niets uitdoet, probeert nr. 2) .
  2. opstart reset, dit kun je doen door tegelijkertijd de aan/uit-knop en de volume omlaag-knop ingedrukt te houden totdat het toestel opnieuw opstart en loslaten als het Samsunglogo er op komt .
Met dit zal je niets kwijtgeraken, bij een gewonen op start zal het opgestart zijn waar je gebleven bent, bij deze zal hij alles opnieuw startten.
Het is moeilijke uit te leggen wat het doet , maar het kan het probleem dat je hebt mee oplossen.
 
De GSM herstarten heb ik voorzeker al 5 maal gedaan.
Ik heb telkens de nieuwste Android update. Zowat alles is veranderd

Het énige wat ik niet verdenk is de simkaart.
De TV is af en toe aan het bufferen of geeft de melding dat er geen verbinding is met het internet.

Ik zal Telenet bellen om een technicus thuis te laten komen. Als het meevalt komt er een krak.
Ik blijf helemaal in het ongewisse.

Terzijde : Er worden voortdurend kabels gelegd in veel straten van de gemeente.
 
En heb je u modem al eens herstart

via de app van Telenet kan je een Diagnose doen van in internet thuis
als het nodig is dat een technicus thuis bij u komt, zal dat ook gemeld worden en kan je ook onmiddellijk een afspraak maken via de Telenet app
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan