Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

• Gesloten
  • Opgelost
Hallo beste mensen, Het volgende probleem op de Laptop van mijn broer doet zich voor: Wanneer hij de usb stekker van zijn smartphone in de usb...
Antwoorden
5
Weergaven
218
  • Gesloten
Ik zoek al een tijdje naar een gratis qr-code scanner voor de pc. Zodat je een code voor je camera kan van de pc kan houden en die de pagina open...
Antwoorden
1
Weergaven
259
  • Gesloten
  • Opgelost
Er is een probleem met mijn Asus laptop. Door mijn geëxperimenteerd is daar de harde schijf een beetje vol en vervuild geraakt. (Zie bijgevoehde...
Antwoorden
29
Weergaven
755
  • Gesloten
bij de nieuwste windows 11 ontbreken de seconden; indien u dit een gemis vindt, kan u dit oplossen. kopieer het txt bestand op uw buraublad, en...
Antwoorden
1
Weergaven
193
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo beste mensen, . Ik probeer mijn broer regelmatig op afstand te helpen met behulp van het programma Teamviewer. Beiden hebben wij een Windows...
Antwoorden
12
Weergaven
292
  • Gesloten
Ben nu bezig mijn bestanden van deze externe schijf (2Terra) over te zetten naar mijn PC. Dat lukt via een USB 2 poort. USB 3 werkt vaak niet en...
Antwoorden
2
Weergaven
145
Antwoorden
27
Weergaven
778
  • Gesloten
Ik wil een destop sms client koppelen van mijn adroid naar pc maar ik krijg onderstaande fout. Wat kan ik doen?
Antwoorden
2
Weergaven
154
  • Gesloten
ik zou graag openshell gebruiken in windows 11. alle huis en keukenhulpjes heb ik reeds geprobeerd. echter werkt het programma wel, echter is er...
Antwoorden
1
Weergaven
122
XSNews - Fast Unlimited Premium
Bovenaan Onderaan