Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Hoe komt het dat als ik een systeemherstel wil doen in windows 10 ik een of maar een paar gemaakte herstelpunten zie staan ook al vink ik de optie meerdere herstelpunten aan.
Vroeger in xp kon je nog al je herstelpunten zien staan die je had gemaakt en kon je tot maanden voordien gaan om een herstelpunt te kiezen.
Je kon in xp de herstelpunten allemaal verwijderen behalve de laatste bleef dan staan.
In windows 10 verwijderd windows precies je herstelpunten automatisch, is dit zo of kan ik daar iets aan veranderen dat ik vroegere herstelpunten kan bewaren?

greets

ed
 
je dient wellicht een grotere percentage in te stellen om herstelpunten te bewaren ...
is deze namelijk klein in gesteld dan kan het eerder voor komen dat oudere herstelpunten automatisch verwijderd worden !

klik op de Windows toets +X en kies " systeem "
klik verder op " geavanceerde systeem instellinge " vergroot je opslag !

6d59f5b44b-Ashampoo_Snap_2015.10.08_22h37m09s_004_.png
 
amaai das veel ...zou je dan niet beter een externe schijf gebruiken om een image aan te maken om de maand !
*zoals je kunt zien in mijn afbeelding gebruik ik maar een 10GB voor het bewaren van herstelpunten !
maar ik heb daar een tegen wel 2 externe schijven in gebruik om maandelijks een verse image aan te maken !
de oudere image (de aller eerste blijft bewaart ) maar de overigen worden steeds om de 3 maand vervangen door een nieuwere image .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan