Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

D
  • Gesloten
Na de upgrade van W7 naar W10 zijn de letters in de meeste applicaties (bijvoorbeeld CCleaner, WordPerfect, KeePass) allemaal slecht te lezen...
Antwoorden
2
Weergaven
4K
  • Gesloten
is het mogelijk de upgrade van w10 op te halen en op een dvd te branden om dan later uit te voeren daar ik graag eerst een verse installatie van...
Antwoorden
11
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo, ik heb windows 8.1 op mijn SSD schijf geupgraded naar windows 10. Op mijn gewone HD staat windows7. Bij het opstarten van de pc kreeg ik...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb de upgrade gekregen maar wil hem nog niet installeren, krijg het volgende als ik klik op het icoontje wat moet ik doen om later te...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
De standaard mail lijkt nu te werken, maar wat ik noodzakelijk vind is dat je alle ontvangen mails in één maal kan aanduiden, zoals met Ctrl a en...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik zoek al een tijdje of het niet mogelijk is de vastgepinde lijst die je krijgt via Verkenner > Jump list te zetten in de vrije plaats links...
Antwoorden
12
Weergaven
2K
  • Gesloten
Vanalles heb ik al geprobeerd om 'windows.old' weg te krijgen. Een deel is weg, maar de rest krijg ik met Unlocker ook niet weg. Wat valt er...
Antwoorden
23
Weergaven
4K
  • Gesloten
**opmerking: Voordat je de upgrade gaat uitvoeren maak je best een systeemkopie of een image aan en de daar bijhorende opstart cd ...
Antwoorden
114
Weergaven
26K
  • Gesloten
Heb mail (telenet) ingesteld zoals op mijn tablet en smartfone. Gevraagd om de mail binnen te halen bij beschikbaarheid. Als ik het mail programma...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Vroeger was er bij gebruikers een map opstarten waar je programma's kan plaatsen die bij opstart van windows moesten mee gestart worden. Ik vind...
Antwoorden
8
Weergaven
6K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan