Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Beste, Eerst en vooral de beste wensen voor 2016. Op sommige momenten als ik een e-mail geschreven heb en wil verzenden lukt het niet en geeft hij...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Soms valt mijn internetverbinding plots weg (zowel bij Ethernet als bij WiFi). Als ik de computer uitschakel en weer opstart, merk ik dat de...
Antwoorden
25
Weergaven
5K
  • Gesloten
Hoi; eerst en vooral een gezond en gelukkig 2016 voor iedereen hier! Mijn probleem is het volgende: Ik heb dus de upgrade naar windows 10 gedaan...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik kan windows old niet verwijderen. Sinds een tweetal maanden met mijn computer aan 't sukkelen. veel programma's erop gezet en terug afgehaald...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
ik krijg steeds een melding zie foto wie weet hoe ik het weg krijg
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
LS Mijn binnenkomende en verzonden mailtjes zijn niet meer te zien in outlook office 2016. Ze worden wel verstuurd en ontvangen en ik krijg ook...
Antwoorden
9
Weergaven
4K
  • Gesloten
avg
hey kan ik avg virusscanner ook gebruiken voor windows 10 of welke is de beste gratis scanner. dank
Antwoorden
1
Weergaven
1K
B
  • Gesloten
Heb windows 10 en krijg nu Incredimail Application werkt niet meer !!! Is daar een oplossing voor ? Gr Will
Antwoorden
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
Het windows 10 actiecentrum en menu werkt niet meer.Ook icoon van microsoft edge is spoorloos verdwenen.Iemand een mogelijke oplossing?Bij...
Antwoorden
10
Weergaven
3K
  • Gesloten
http://www.pctuts.be/images/smilies/016.gif Ik heb ergens gelezen dat je toch voorzichtig moet zijn om te updaten naar win 10 zelf heb ik win 8.1...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan