Status
Niet open voor verdere reacties.

bremalie

Steunend lid
Vip Lid
Sedert een 5 tal maand reeds windows 10 (versie oktober) geïnstalleerd op mijn medion pc boven op de 8.1 versie.
regelmatig krijg ik bij het terugopstarten de fout dat er geen gegevens staan (iconen) in de taakbalk opstarten en het witte windows 10 logo aan de linkerkant is ook niet meer aanspreekbaar. Wat is hier van de oorzaak en hoe best te verhelpen en te voorkomen. Mogelijke oplossingen reeds toegepast zijn herinstallatie van windows 10 maar duurt zeer lang of terugzetten van herstelgegevens van vroegere datum.dank bij voorbaat;
Bremalie
 
Volgens mij is de pc dan met bepaalde processen bezig en misschien na lang wachten zal alles goed kunnen staan.

Zijn alle drivers uptodate ? Als dat niet zo is, zou de pc op een veel lagere snelheid kunnen werken dan mogelijk is.

Zeker omdat je zegt dat je Windows 10 al eens opnieuw hebt geinstalleerd. Dan zou dit niet aan de besturing kunnen liggen.
 
geen iconen in taakbalk en win icoon reageert ook niet

geen iconen in taakbalk en win icoon reageert ook niet

Volgens mij is de pc dan met bepaalde processen bezig en misschien na lang wachten zal alles goed kunnen staan.

Zijn alle drivers uptodate ? Als dat niet zo is, zou de pc op een veel lagere snelheid kunnen werken dan mogelijk is.

Zeker omdat je zegt dat je Windows 10 al eens opnieuw hebt geinstalleerd. Dan zou dit niet aan de besturing kunnen liggen.

ik heb dit ook regelmatig voor
hoe ik dat oplos ?
ik meld mij af en start daarna opnieuw op
werkt dat niet ineens, dan laat ik hem, vanuit deze positie, gewoon terug opstarten en het is altyd opgelost
hopelijk werkt dat ook bij u
polorol
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan