Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hallo, Ik heb een vraag over het downloaden van app,s in windows 10. Op mijn tablet heb in een app van RTV Noord, nu kan ik deze niet in windows...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
ik heb na het binnen halen van windows 10 een zwart scherm en hij geeft de melding EXITING INTEL BOOT AGENT. dus ik probeer nu ook van alles
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
hallo, ik gebruik nu al windows 10 gedurende ongeveer 5 maanden. alles werkt normaal, buiten één probleem: soms loopt windows 10 vast en dit...
Antwoorden
6
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hoe kun je de naam van één tegel veranderen , dus niet de groep . Enkel en alleen de tegel . Ik heb bv. de website van Argenta open staan , ik...
Antwoorden
5
Weergaven
4K
  • Gesloten
;! Geachte forumleden, Opstart windows 10 van welkom-scherm (login) naar buroblad bijzonder traag. Dit verschijnsel gebeurt bij een pc Acer...
Antwoorden
8
Weergaven
3K
  • Gesloten
Het volgende probleem doet zich voor. Ik wil mijn laptop opnemen in mijn thuisgroep. (na nieuwe clean W10 installatie) Als ik in de verkenner...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb voor mijn kleindochter op deze pc een account aangemaakt met een wachtwoord. Ik heb het niet onthouden en zij is het vergeten. Nu wil ik...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Heb een paar maanden geleden een upgrade gedaan van Windows 8 naar Windows 10 maar vanwege het niet werken van mijn nieuwe printer, een Canon...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste , ik heb een all in one acer Z5801 pc opgehaald voor mensen die moest ik opnieuw installeren en upgraden naar win 10 . Zo na de langdurige...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Heb BrightExplorer geïnstalleerd in win 10, maar krijg bij opstarten een foutmelding. Iemand ervaring of oplossing. Desnoods her installeer ik het...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan