Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Zelf heb ik geen probleem bij het opstarten met de Num lock toets. Niet bij mijn desktop en ook niet bij mijn laptop. Maar bij mijn broer en...
Antwoorden
31
Weergaven
11K
  • Gesloten
ik krijg een fout melding driver irql not less or equal dxmms2.sys bleu screen freeze heb een i7 pros 12g ram ssd 128 vid is 970 gtx ???? en...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
M
  • Gesloten
ik krijg hier maar niet diene mc caffee of iemand en idee om deze weg te krijgen alvast dank
Antwoorden
4
Weergaven
1K
mistico
M
  • Gesloten
heb een vraag over. hoe kan ik mail adressen, opslaan want nu moet ik steeds, alles met hand in vullen. ik gebruik de mail box, van windows 10...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoe of waar kan ik mappen in mijn Favorieten van Edge verwijderen ? Als ik met de rechtermuisknop op zo'n map klik gebeurt er niets .
Antwoorden
11
Weergaven
8K
  • Gesloten
Goedendag, Mijn verkenner crasht continue vanzelf. Dit gebeurt vanaf het moment dat W10 draait. Het is een verse installatie van W10 over W7 (zie...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb een Dell laptop, daarop WAS W7 Home vooraf geïnstalleerd welke later is upgegrade naar W10 (via de MS download app). Allemaal...
Antwoorden
8
Weergaven
4K
  • Gesloten
Kan geen verbinding met internet maken,melding een of meerdere netwerkprotocollen ontbreken op pc. Weet iemand wat ik moet doen.
Antwoorden
1
Weergaven
6K
  • Gesloten
sinds enkele dagen moet ik mijn pc enkele malen herstarten alvorens hij door zijn opstartscherm van HP gaat. Gewoonlijk blijft hij hangen in het...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik werk nog steeds met Outlook 2003. In het verleden kon ik zonder enig probleem een email adres invullen. Ik kreeg een alfabetische lijst van...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan