Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hallo, Weet er iemand wat het programma audio wizard plots op het bureaublad als snelkoppeling en ook tussen de app's komt doen na de grote...
Antwoorden
10
Weergaven
4K
  • Gesloten
Ik heb mijn Windows 10 opnieuw geïnstalleerd en 2 extra accounts aangemaakt, ogenschijnlijk werk alles maar... De toetsenbord indeling stond bij...
Antwoorden
4
Weergaven
3K
  • Gesloten
Ik heb mijn Windows pc opnieuw moeten installeren. Eerst Windows 8.1 en dan de update van Microsoft toegepast. Met de hulp van het forum hier ook...
Antwoorden
9
Weergaven
3K
  • Gesloten
ClassicShell kan niet meer verwijderd worden na update op windows 10 bij de de-installatie krijg ik de melding > De opgegeven account bestaat...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo Elke keer ik mijn pc opstart (windows 10) krijg ik dit bericht op mijn beeldscherm. Dat is zeer vervelend. Hoe kan ik dit verwijderen...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hier nog eentje voor de lezers met kennis van de Engelse taal:
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Vandaag weer een nuttige tekst op de site van Computer!Totaal. Zoals de vorige keren heb ik het hier als PDF gekopieerd en de lay-out...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Welk programma gebruik ik best om een image van een volledige partitie (c:\) te maken van Windows 10. Moet natuurlijk ook kunnen restored worden...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoe moet een tweede beeldscherm aangesloten en softwarematig ingesteld worden in Windows 10?
Antwoorden
0
Weergaven
902
  • Gesloten
Mijn partitie "Door systeem gereserveerd" staat in het rood!! Weet er iemand wat ik er aan kan doen?? Werk met windows 10. Alvast bedankt Grtjs...
Antwoorden
23
Weergaven
7K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan