Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

B
  • Gesloten
Heb windows 10 en krijg nu Incredimail Application werkt niet meer !!! Is daar een oplossing voor ? Gr Will
Antwoorden
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
Het windows 10 actiecentrum en menu werkt niet meer.Ook icoon van microsoft edge is spoorloos verdwenen.Iemand een mogelijke oplossing?Bij...
Antwoorden
10
Weergaven
3K
  • Gesloten
http://www.pctuts.be/images/smilies/016.gif Ik heb ergens gelezen dat je toch voorzichtig moet zijn om te updaten naar win 10 zelf heb ik win 8.1...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
M
  • Gesloten
na en update gedaan te hebben werkte dz pc niet meer naar behoren wou herstel doen maar stond alleenop 18 dacht proberen maar maar nu alles...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb windows 10 pro op mijn HP labtop Dv7 3090 ED Gezet en alles was zo te zien in orde. Maar toen ik mijn vaste netwerkkabel eruit haalde...
Antwoorden
17
Weergaven
4K
  • Gesloten
Sinds bijna 2 maanden krijg ik de boodschap dat "Windows 10 wordt gevalideerd" en binnen enkele dagen/weken update zal plaatsvinden maar... er...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb volgend probleem. Wanneer ik een apps wil downloaden krijgt ik steeds deze vraag. Alvast bedankt Swatjen
Antwoorden
1
Weergaven
848
  • Gesloten
Ik wil m'n tablet (Dell venue pro 8) koppelen aan m'n pc via usb. Op beide toestellen is windows 10 aanwezig. Wanneer ik deze twee met elkaar...
Antwoorden
23
Weergaven
4K
  • Gesloten
Na deze herfstupdate loopt windows 10 niet meer naar behoren. Een thuisnetwerk tussen laptop en pc kan je niet meer opzetten. Iemand een oplossing?
Antwoorden
41
Weergaven
11K
  • Gesloten
Hallo, ik ben nieuw, waar kan ik de windows 10 recovery disk downloaden? Met dank
Antwoorden
1
Weergaven
864
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan