Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Nu is op korte tijd mijn PC 2x uitgevallen en van zelf terug opgestart na enkele seconden . Ik krijg dan de melding te zien dat er iets aan mijn...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hi, ik heb een vraag over windows 10 upgrade, op mijn PC stond vroeger Windows 7 Home OEM (medion Akoya) ,heb destijds een preview versie van...
Antwoorden
18
Weergaven
4K
  • Gesloten
ik zocht software voor mn pc standaard https://ninite.com/
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik werk met Microsoft Edge en sinds enkele dagen laden de meeste webpagina zeer traag in. Ik heb al van alles geprobeerd, Ccleaner, Malwarebytes...
Antwoorden
18
Weergaven
9K
  • Gesloten
Ik stel vast dat de tijd op mijn desktop niet dezelfde is als de tijd op de DCF klok. Het is een verschil van ongeveer 2 minuten. Nochtans staat...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb een registry aanpassing gevonden "TakeOwnership". Voor zover ik er iets van weet doet dat niks anders dan zorgen dat al je commando's...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Is er in Windows 10 een gemakkelijke manier om de standaard browser te wisselen?
Antwoorden
13
Weergaven
3K
R
  • Gesloten
Hallo, mijn naam is Sylvia Theunissen, ik ben 68 jaar oud, ik heb in december een Acer laptop gekocht, met Windows 10 er op, nu wil ik eigenlijk...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
riensylvia
R
  • Gesloten
Hallo, Krijg na een systeemherstel in windows 10 een error 0x000012f, wat kan dit betekenen en hoe kan ik dit oplossen. Spelletjes in windows 10...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo geachte en gewaardeerde helpers, Betreft W10 PC. Sinds enige (?) tijd lijk ik geen bureablad meer te hebben. Iconen zijn verdwenen, rechter...
Antwoorden
13
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan