Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Wat bedoel je met "Live"? Als je Windows LiveMail bedoeld; daar heb ik geen enkel probleem hoor.

ik snap het niet helemaal maar heb je in windows 10 een adiministrator account aangemaakt via windows outlook mail dus de mail van windows 10
met welk email adres heb je dat gedaan als dat met je livemail adres was is de wachtwoord van je adminaccount pc dus ook je live mail wachtwoord

als je daar een ander adres voor gebuikt hebt
kan je in die outlook onder accounts ook je live adres toevoegen
als je je wachtwoord van die live kwijt bent kan je daar ook een nieuw wachtwoord aanvragen
in windows 10 werkt live niet meer maar kan je wel ja livemail adres gebruiken de contact personen vind je dan terug onder alle apps onder de P personen
 
goedemiddag bernard dan zal ik je verkeerd begrepen hebben ik bedoel hier mee zoals in windows 7 het email programma windows Live Mail waar je kon aanmelden met Email adressen zoals Zapp........ @live.be of Hotmail.com

in windows 10 werkt Dat Windows Live Mail programma niet meer maar kan je wel je Live email adres gebruiken in de Outlook mail die standaard in windows 10 zit


ik weet niet of je hier wat aan hebt maar even lezen zou ik zeggen


http://windows.microsoft.com/nl-be/windows-live/mail-email-windows-live-id-how-faq
 
in windows 10 werkt Dat Windows Live Mail programma niet meer maar kan je wel je Live email adres gebruiken in de Outlook mail die standaard in windows 10 zit

Windows Live Mail is nog steeds te gebruiken maar dan enkel met de door de provider verkregen email adres ...het is enkel "outlook" de standaard "mail" in Windows 10 die je niet kunt koppelen aan WLM enerzijds kun je wel "Mail" gebruiken met het gekoppelde email adres van je provider .

**ik ga vanaf bericht 4 alles verplaatsen omdat dit dus voor verwarring zorgt ... had het zelf nog niet door dat het topic niet gestart was door Bernard !

**aan bernard gelieve in het vervolg zelf een nieuw topic te starten indien je een vraag heb in een andermans topic !
 
dat was een beetje verwarrend ja wat ik bedoelde was dus

ik heb men windows 10 Administrator account aangemaakt in Outlook windows 10 met men @live email adres

0010Knipsel.JPG

miKnipsel.JPG
en vind dan al men email contacten die ik vroeger in het livemail programma had ook terug in de app personen van windows 10
 
klopt de contacten die je eerder in Windows live mail had toegevoegd worden vanzelf ook meegenomen naar de app " personen "
zoals ik eerder al zei kan je in de standaard "mail" (outlook) van Windows 10 ook meerdere accounts toevoegen ...zoals het email account verkregen door je provider .
zoals je ook hier in de afbeelding kunt zien ...
Ashampoo_Snap_2016.06.11_14h43m03s_002_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan