Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

R
  • Gesloten
Hallo, mijn naam is Sylvia Theunissen, ik ben 68 jaar oud, ik heb in december een Acer laptop gekocht, met Windows 10 er op, nu wil ik eigenlijk...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
riensylvia
R
  • Gesloten
Hallo, Krijg na een systeemherstel in windows 10 een error 0x000012f, wat kan dit betekenen en hoe kan ik dit oplossen. Spelletjes in windows 10...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo geachte en gewaardeerde helpers, Betreft W10 PC. Sinds enige (?) tijd lijk ik geen bureablad meer te hebben. Iconen zijn verdwenen, rechter...
Antwoorden
13
Weergaven
2K
  • Gesloten
Goede morgen weer, Ik heb begrepen dat ik binnen W10 meerdere desktops tegelijk kan gebruiken. Maar kan ik ook meerdere desktops permanent...
Antwoorden
0
Weergaven
812
  • Gesloten
Hi, Over deze vraag schaam ik me een beetje, maar heb toch maar de stoute schoenen aangetrokken. Ik heb mijn WI-Fi netwerk uitgebreid met een...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
LS, Na mijn wekelijkse Back-up krijg ik steeds deze melding; "In Back-up is een probleem opgetreden bij het maken van een back-up van bestand...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
met mijn vorige versie van Windows (vista) was het simpel om van 1 harde schijf te back-uppen naar een andere externe harde schijf. Ik kon dat...
Antwoorden
13
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo ik heb een update gedaan met media creation tool 1511 10586.164 nu kan ik mijn lettertype niet veranderen ik zie staan bij lettertype...
Antwoorden
34
Weergaven
5K
  • Gesloten
ik wou vandaag maar eens windows upgraden ik heb nu windows 8,1 Zoekresultaten voor "WindowsUpdate_C190011F OR WindowsUpdate_dt000"‎‏ (0)
Antwoorden
49
Weergaven
7K
  • Gesloten
Gegevens: Desktop pc W10 64 bit. (niet mijn pc) Klikken op de startknop geeft geen resultaat. Het startmenu verschijnt niet. Klikken op het...
Antwoorden
14
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan