Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
dag , hoe kan je Skype DEFINITIEF verwijderen van je PC als je Vista hebt ? bij iemand geprobeerd via configuratiescherm enz maar wil er niet af...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb windows 10 op een pc geïnstalleerd maar als ik hem dan opstart blijf deze hangen bij logo van win 10, opstart herstel blijf ook hangen.
Antwoorden
19
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hoe schakel ik het wachtwoord uit bij het opstarten van windows 10 ?
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste, Ik heb W10 geïnstalleerd op mijn laptop en werk met een muis - dus niet met het pad -. Maar wanneer men in een kolom naar een map wil...
Antwoorden
13
Weergaven
3K
  • Gesloten
Ik heb de computer opnieuw geformateerd en er de windows 10 opnieuw er opgezet. Hier voor kreeg elke keer een Bad pooler header of een bad pooler...
Antwoorden
6
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Hoe kan ik de Google-advertenties wegwerken op sites? Ik heb bij Google reeds alles uitgeschakeld en toch blijven ze terug komen. Wanneer...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste computervrienden. Ik heb 2 DVD schrijvers - lezers in mijn computer zitten .Die gebruik ik regelmatig met Windows 7 ging dat prima nu bij...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste, Na updaten van Windows 7 naar Windows 10 werkte mijn zus haar laptop niet meer naar behoren. Dus heb ik een systeemherstel gedaan en deze...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, heb onlangs win 7 door win 10 vervangen maar stel nu vast dat ik mijn pc niet meer kan afsluiten. Na afsluiten start hij steeds...
Antwoorden
21
Weergaven
9K
  • Gesloten
Beste, Ik had een probleem met Office 2010 en opnieuw installeren lukte niet. Hoewel ik de code en de taal had ingegeven en de juiste versie had...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan