Status
Niet open voor verdere reacties.
Na 40 X stop ik die onzin van account bijvoegen. 1° gmail geraakt vanzelf geplaatst in outlook. Nog 2 andere gmail accounts geraken niet geïnstalleerd.
Volg je dan wat L & R stappen dan ontbreek er iets (weer van kaske naar de muur).Denkelijk kiest men daarom Apple,geen geprul meer.
Het lijken speculanten die telkens wat veranderen om het draaiende te houden.
 
je dient dan ook naar de beveiligingsinstelling te gaan van je gmail account en vervolgens de Apps met lagere beveiliging toestaan: "aan" te zetten !
*standaard staat deze op UIT
Ashampoo_Snap_2016.08.22_12h41m40s_005_.png
 
Al genoeg geprobeerd met alles en nog wat. De zoveelste mail gekregen van mislukte inlogpoging gekregen,ook 40 stuks. En MS Outlook nu ook richting bin.
Met Moziilla Thunderbird In 4 min tijd mijn 3 gmail- & 1 hotmail account geplaatst en werkende gekregen.
En die EML van PayPal.be en vliegticket print hij zonder moeite af.
Van gisterenmorgen al aan't sukkelen om het in orde te krijgen .Thunderbird ken ik nog van Xubuntu. En nu ook terug die beveiliging terug aanzetten.
 
Dank voor de tip . Omdat ik een MS Outlook 10 proff kreeg is deze steeds iets anders dan gewone Outlook's, je vindt steeds wat er op lijkt en dan is er in het stappenplan iets niet juist(of ik mankeer een vijs).
Ik kan verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan