Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ik heb een laptop met mijn gmail account in te loggen.
Ik zou mijn account willen wissen en er een nieuwe eigenaar in de plaats zetten.
Hoe verwijder ik mijn gmail account op deze laptop?
 
dit zou mogelijk moeten zijn via start>instellingen> accounts>gezin en andere personen > iemand anders aan deze pc toevoegen ..... beschik je niet over deze andere zijn gegevens of deze andere heeft nog geen Microsoft account dan klik je op de blauwe regel "ik beschik niet over de aanmeldgegevens van deze persoon "
éénmaal deze andere is toegevoegd met al de rechten dien jij je af te melden en je aan te melden met deze andere toegevoegde Microsoft account .... vervolgens dien jij dan jouw eigen account los te koppelen van deze pc hoe je dit moet doen lees je hier onder in de link Je Microsoft-account verwijderen in 3 stappen
 
wees er op bedacht dat het loskoppelen van je Microsoft account ook gevolgen heeft/kan hebben op de andere pc's welke je gebruikt als ook op programma's en al de toestellen die aan dit account gekoppeld werden ..
**lees aandachtig de 3 stappen door ...

***het simpelste zou zijn indien je ervoor zou kiezen om deze pc opnieuw in te stellen zonder behoud van persoonlijke instellingen en zonder behoud van persoonlijke bestanden bijgevolg word de Windows 10 volledig heropgebouwd en dien je de gegevens van de nieuwe gebruiker in te geven ...ken je deze gegevens niet dan geef je aan dat je enkel een Lokaal account wilt aanmaken en zal de nieuwe gebruiker zichzelf dienen aan te melden met zijn Microsoft account .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan