Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hey, Hier ben ik weer met alweer een vraag.. Wat is de beste manier om bestanden voorgoed te verwijderen?? zodat bv speciale data recovery...
Antwoorden
3
Weergaven
999
  • Gesloten
Als ik Adobe Flashplayer wil downloaden, krijg ik de melding dat deze in Windows10 ingebakken zit in Edge. Ik zie dat dit in Edge zo ingesteld...
Antwoorden
15
Weergaven
3K
  • Gesloten
Na 40 X stop ik die onzin van account bijvoegen. 1° gmail geraakt vanzelf geplaatst in outlook. Nog 2 andere gmail accounts geraken niet...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
mijn pc met bij aankoop windows 10 sloot in het begin prima af (stroom viel uit en lichtjes gingen uit) nadat ik windows 10 had afgesloten. Nu...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Kan er iemand hierbij een oplossing voor mij vinden ( zie bijlage )
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoi Qtex, zoals je weet zit ik ook verveelt met een probleem nu. Dat 3 maal opstarten zonder door starten geeft me dit Klik ik dan op F8 krijg...
Antwoorden
126
Weergaven
13K
  • Gesloten
Ik zit op één computer met een probleem dat ik Windows update Kb3176493 maar niet kan installeren. Op de andere computers en de laptop heb ik...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik vind dat microsoft mijn privacy schendt. Wat kan ik best installeren om MS zo min mogelijk mijn informatie te verzamelen? En welk prog volgt de...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
hallo forum. ik heb een probleem met de Jubileums update van Windows 10. Microsoft heeft een deze dagen de jubileums update uitgebracht van...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Heb me onlangs een nieuw draadloos toetsenbord en muis aangeschaft(Logitech MK520). Instaleren verliep vlekkenloos,usb stikje insteken en de...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan