windows10 mijn knop lins onderaan de aan en afsluiten doet het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb windows 10 opde pc staan.het probleem is dat opde likerzijde onderaan de aan en afsluitknop het niet doet is hinderlijk graag zie ik een oplossing daar voor vr gr aad
 
Je bedoel deze ?

opstart.png

Je hebt tocht geen software staan voor je start scherm.
 
Ik heb ook al eens een hybride binnen gehad met een soortgelijk probleem. Met de muis of touch screen kon je dus niet afsluiten. Maar bij een hybride heb je ook een windows knop waar dezelfde functies achter steken als achter dit windows logootje links onder op je scherm. Maar dat knopje zat half ingedrukt. Dus haf dit het probleem. Misschien is dit ook wel zo iets. Maar dan moet het wel een hybride toestel zijn. Bij een ander soort toestel vrees ik dat het een gans ander probleem zal zijn. Zoals een app dat voor die knoppen staat op het scherm, indien dit mogelijk is, dat weet ik eigenlijk niet.
 
Met die knop kan ik wel rechts aanklikken maar links aan klikken doet hij het niet.Dat scherm is de monitor. en het is windows10.en rechts kan ik wel afsluten.maar links zie ik de programa`s en nu lukt dat dus niet.Vr bedankt voor het antwoord aad
 
Ik gebruik Windows 10 niet, maar wat jij nu hebt, was dat niet zo met één van de eerste Builds van Windows 10 ? Als ik me niet vergis was er toen geen linkermuisklik, maar ik kan me vergissen.
 
ondervind jij enkel problemen met het start links onder of zijn er eerder nog andere gebreken !

Start opent niet meer in Windows 10

Opent Start niet meer dan is dat alleen op te lossen met ingewikkelde commando’s.
Start hiervoor de opdrachtprompt met administratorrechten (via het Win-X menu) en geef het commando SFC /scannow.
als het probleem hiermee niet verholpen word ... geef dan het commando DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth.
Levert ook dit commando geen verbetering op ..
geef dan achtereenvolgens de commando's POWERSHELL (voor het activeren van de PowerShell)
geef in de PowerShell de volgende opdracht Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode –Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}. en klik op enter ..
wacht nu geduldig tot deze gedaan is en sluit daarna de PowerShell af ...en herstart je systeem .




**mocht de eerdere opdracht in powershell niet uitvoerbaar zijn geef je deze hier onder vermeld in !
Get-appxpackage -all *shellexperience* -packagetype bundle |% {add-appxpackage -register -disabledevelopmentmode ($_.installlocation + “\appxmetadata\appxbundlemanifest.xml”}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan