Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
[h=2]privacy[/h]
Hallo,


Kan mij iemand een goed voorbeeld geven hoe je moet omgaan met de privacy instellingen, want MS wil graag alles weten, ik bedoel hoe moet je wat instellen?
is het programma Destroy Windows 10 Spying iets betrouwbaar of gaat die te ver met het verwijderen van instellingen zodat de laptop
misschien niet goed meer gaat werken?

ed
 
Privacy gaat veel verder dan gewoon lokaal een programma draaien wat enkele coockies etc verwijderd. Het grootste deel van je privacy zijn sporen die je al dan niet bewust achterlaat op het net. Wat Windows/Microsoft "doet" is daartegen bijna verwaarloosbaar. Ik ga nu niet uitwijden over bijvoorbeeld Facebook, waar een mens zen hele doen en laten achterlaat, bewust. Om daarna moord en brand te roepen welke metadata Microsoft zou kunnen doorsturen.
Google, ... waarom denk je dat die zo doelgericht kunnen zoeken? Datamining... van in den beginne. Staar je niet blind daarop. Privacy bestaat NIET op het internet. En geen enkele instelling of software gaat je kunnen "beschermen". Als dat al het juiste woord is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan