Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag , een ( klein ) probleemje :
als ik in I.E. een site opvraag en wil terugkeren via die blauwe pijl links boven kom ik op een pagina waar het middenvak Google is weggevallen
en moet dan op die Google klikken om een beginpagina te hebben
1.GIF
2.jpg

als ik het via Chrome doe heb ik dat probleem niet , kan volledig gewoon terugkeren

3.GIF
4.GIF
waar zou de oorzaak zitten ?
( had dat tot voor kort niet voor )

dank u
 
Webbrowser herstellen/resetten naar de standaard instellingen (Edge, Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari en Opera)
TIP: Lost resetten het probleem niet op? Probeer het dan eens door de browser te verwijderen (via het configuratiescherm <../windows10/configuratiescherm.html>, onderdeel Programma's en onderdelen; Windows 10: via Instellingen, onderdeel Apps, sub Apps en onderdelen <../windows10/windows_10_instellingen_onderdeel_apps.html>) om deze vervolgens opnieuw te downloaden en installeren (noot: voor Internet Explorer moet worden doorgeklikt naar de link Windows-onderdelen in- of uitschakelen)
Bron : shoonepc Herstellen/resetten standaard instellingen Edge, Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari en Opera
 
dag Luc ,

ik zie daar wel dat je moet aanvinken "persoonlijke instellingen verwijderen " , maar daar ben ik dan al mijn wachtwoorden weer kwijt zoals wanneer ge cookies verwijderd , en dan een heel karwei om die bij ieder een weer in te geven , daarom denk ik dat ik met Chrome ga verder doen om te surfen ,daar is dat probleem niet van van I.E.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan