Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb Windows 10 64 Bit Nld. Creators versie op mijn computer staan. Ik heb een tool om veel letters te vergroten en dikker te maken.
Het enige waar dit helaas niet kan zijn de letters die boven in de werkbalken staan.

Is er een mogelijkheid om die letters eveneens te kunnen vergroten? Echter wel zonder de resolutie aan te passen omdat het beeld daar niet mooier van wordt.

Ik ben benieuwd of er een oplossing voor is.

Alvast bedankt voor reacties.

Groetjes van Sjang
 
en het vergrootglas ? op de verkenner dat gaat heel goed vind ik , dat is niet alleen om beter te zien je kunt daar ook mee werken en zelfs typen in het vergrootglas
 
indien men het "menu" gaat aanpassen dan is dit enkel voor het menu (zoals rechtsklik op bureaublad ) of het startmenu maar niet voor de werkbalk..de werkbalk of de adresbalk is niet aan te passen !

Sjang vraagt om de tekst in het lint van verkenner aan te passen. Dat werkt perfect met "menu".
 
juist J.W. dat werkt dus perfect voor het lint in de verkenner ..ik heb het hier eens toegepast ...en dit is het resultaat ..zie afbeelding
51aa29e1eb-Ashampoo_Snap_2017.06.29_17h16m27s_005_.png

***echter geld deze instelling dan ook voor eender welk ander menu .. daar dient men dan tevreden mee te zijn ..
51b30ef043-Ashampoo_Snap_2017.06.29_17h21m45s_006_.png

517706f7f6-Ashampoo_Snap_2017.06.29_12h30m22s_001_.png


***eerder wel sprak hij in het eerste bericht over de werkbalk .. en hier dacht ik dan dat hij de adresbalk wenste te vergroten !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan