Social Media

Een vraag over Social Media kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hallo Beste mensen, Ik heb al heel vaak geprobeerd om een ander meldingsgeluid in Whatsapp voor een Groepsapp te wijzigen. Dat lukt vreemd genoeg...
Antwoorden
2
Weergaven
381
  • Gesloten
Er is waarschijnlijk een probleempje met de Google App "Vind mijn apparaat" Dit is een App die kan gebruikt worden wanneer een Android toestel...
Antwoorden
8
Weergaven
632
  • Gesloten
Ik slaag er niet in iets op de tijdlijn van een vriend te schrijven. Als mij dochter iets op mijn tijdlijn wil schrijven krijgt ze dit schermwaar...
Antwoorden
2
Weergaven
667
  • Gesloten
Google kondigde zonet aan dat de opslorping van Fitbit vandaag is afgerond. Men had die intentie sedert November 2019 bekend gemaakt maar er...
Antwoorden
0
Weergaven
311
  • Gesloten
  • Opgelost
Even een waarschuwing. Er circuleert een video op WhatsApp die laat zien hoe de Covid19-curve in Argentinië afvlakt. Het bestand heet "Argentinië...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
ik wil mijn profielfoto van FB veranderen maar dat lukt niet er verandert niets , zie alleen dat kruisje is er nog een andere manier?
Antwoorden
2
Weergaven
612
  • Gesloten
Een nieuwe WhatsApp- update zorgt ervoor dat de populaire berichten-app vanaf 1 januari 2021 niet werkt op miljoenen telefoons. Oudere...
Antwoorden
0
Weergaven
722
  • Gesloten
De EECC (European Electronic Communications Code) werd van kracht op 21 december 2020 in alle lidstaten. Deze regulering heeft als doel de...
Antwoorden
0
Weergaven
322
  • Gesloten
  • Opgelost
Die nieuwe layout van FB bevalt mij absoluut niet, maar dit terzijde. Waarom kan ik een bericht plaatsen in Firefox en niet in Chrome. In FF zie...
Antwoorden
13
Weergaven
868
  • Gesloten
Iemand een idee hoe dat komt. Als ik een verhaal wil bekijken op FB is dat de laatste weken wazig. Alle andere programmas werken prima, inclusief...
Antwoorden
2
Weergaven
729
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan