Social Media Facebook bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

cova

Steunend lid
Vip Lid
Hallo ik maak nieuw bericht op facebook, ik zet er tekst bij, ik plaats er één foto bij, dusver alles oke.
Daags nadien wil ik enkel foto veranderen , maar wil verder alles behouden op het bericht(reacties , bereikte personen ect)
Vroeger lukte dit met publicatie tool,
Maar nu niet meer , iemand oplossing?
thks
 
afbeelding 1 dit is via de website www.facebook.com afbeelding 2 is via de app

1645113479446.png



Screenshot_20220217-165927_Facebook.png
 
Ingeval je die afbeelding van ergens hebt gedeeld (uit iemand anders post), kan je enkel de tekst aanpassen die je er zelf hebt bijgezet. Is het een afbeelding die je zelf hebt geplaatst, dan kan je die altijd verwijderen of zelfs meerdere bijvoegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ingeval je die afbeelding van ergens hebt gedeeld (uit iemand anders post), kan je enkel de tekst aanpassen die je er zelf hebt bijgezet. Is het een afbeelding die je zelf hebt geplaatst, dan kan je die altijd verwijderen of zelfs meerdere bijvoegen.
weer zo'n geintje? een vergissingkje??????zoals een paar maanden geleden over iets dat lang geleden was en ff van datum vergist....voor zover ik me herinner is er niks aan mijn post veranderd, iemands post onsamenhangend en tegenstrijdig verklaren terwijl dit er niet eens staat/stond is weinig respectvol. In het vervolg beter eens een paar keer opnieuw lezen. Trouwens niemand anders van jullie gaf een oplossing in deze aard. Ik zal het er maar bij laten dat het iets is ingekort. Ik kwam echter niet te weten wie de aanpassing deed, anders had ik dat PV afgehandeld
 
Ik heb de moderatie uitgevoerd, maar wat de reden was, wat de oorspronkelijke tekst was en dus de moderatie heeft veroorzaakt kan ik technisch gezien niet meer achterhalen.

Als je zelf dat wel nog weet, mag je mij altijd in privé-bericht aanspreken om het te bekijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan