Social Media

Een vraag over Social Media kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hallo ik maak nieuw bericht op facebook, ik zet er tekst bij, ik plaats er één foto bij, dusver alles oke. Daags nadien wil ik enkel foto...
Antwoorden
11
Weergaven
1K
  • Gesloten
Kan ik ergens een statement ùmaken in Messenger en/of Whatsapp door die berichten in de gell-blauwe kleuren te maken? Een symbolische hulp aan dit...
Antwoorden
5
Weergaven
616
  • Gesloten
Het hackerscollectief Anonymous publiceert data van het Russisch ministerie van Defensie + Anonymous Hackt TV zenders en speelt het Oekraïense...
Antwoorden
2
Weergaven
616
  • Gesloten
Ik kreeg een foto toegestuurd via Whatsapp dewelke ik moet gebruiken voor mijn werk. Hoe kan ik die foto naar ergens doorsturen (mail? )
Antwoorden
8
Weergaven
974
  • Gesloten
Stomme vraag: hoe schakel je op je smartphone over van facebook lite naar de gewone facebook?
Antwoorden
5
Weergaven
526
  • Gesloten
Sedert November 2021, gaat het nieuws rond dat WhatsApp werkt aan een nieuwe versie van zijn desktop-app, die zal verdeeld worden via de Microsoft...
Antwoorden
0
Weergaven
456
  • Gesloten
hallo again ik heb een groep op facebook over jean paul gaultier en wil nu graag een snelkoppeling ervan op mijn smartphone met android zetten. ik...
Antwoorden
2
Weergaven
725
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo beste mensen, Ik gebruik de App Messenger zowel op mijn Smartphone alsook op mijn Laptop metde App uit de Microsoft Store. Tot mijn...
Antwoorden
3
Weergaven
545
  • Gesloten
Hoi, Mijn smartphone loopt stilletjes aan vol, ik heb ongeveer 18.000 foto's erop staan, dit zijn echter maar pictogrammen van my drive van...
Antwoorden
8
Weergaven
627
  • Gesloten
Hoe ik automatisch een sms versturen via pc uiteraard, blijkbaar is dat met boekhouding app, iemand idee? in garage of ziekenhuis krijg ik er...
Antwoorden
4
Weergaven
585
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan