Social Media Instagram

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Mijn smartphone loopt stilletjes aan vol, ik heb ongeveer 18.000 foto's erop staan, dit zijn echter maar pictogrammen van my drive van google.

Ik ben die nu allemaal aan het ordenen op mijn telefoon, ik maak in de bibliotheek een map met bv dieren, planten, mensen, enz.
Ik voeg die foto's die in mijn galerij staan toe aan die mappen.

Het rare is die pictogrammen blijven in mijn galerij staan en ze staan ook in de bib in die map die ik daarvoor heb aangemaakt.

Verwijder ik die foto uit de galerij, dan is die ook weg uit de bib.

Als ik naar mijn foto's ga in gmail dan staan al die foto's van op de gsm er ook nog, en ook nog eens in die bib.
Als ik daar een foto verwijder in de galerij omdat die al in de bib sta dan verdwijnt die ook in de bib

Hoe moet ik mijn foto's van mijn telefoon verwijderen zonder dat ik ze kwijt ben in mijn galerij bij gmail??

thanks

Ed
 
Galerij is maar een weergave van fotobestanden die ergens anders opgeslagen staan. Elke foto die je opslaat is dus ook te zien in de galerij, maar dat wil niet zeggen dat hij 2x is gestockeerd. Dat is maar een andere 'view' op dezelfde bestanden.

Als je ze dus in de galerij wil houden, moet je ze gewoon laten staan.
 
Ik heb geen Android en met iPhone werkt het allemaal net iets anders i.v.m. iCloud

Daarom maar eens Google gebruikt. Misschien heb je er iets aan ?? Wat u precies wilt is me een beetje onduidelijk.
 
ik wil gewoon al mijn foto's weg uit mijn galerij van mijn phone maar ze toch nog op google foto's laten staan.
Gewoon zodat ik ze niet kwijt ben
Galerij is maar een weergave van fotobestanden die ergens anders opgeslagen staan. Elke foto die je opslaat is dus ook te zien in de galerij, maar dat wil niet zeggen dat hij 2x is gestockeerd. Dat is maar een andere 'view' op dezelfde bestanden.

Als je ze dus in de galerij wil houden, moet je ze gewoon laten staan.
ik wil ze weg want ze staat in google foto's in gmail, maar als ik ze verwijder van mijn telefoon zijn ze ook weg bij google foto's en dit zou niet mogen
 
Ik heb geen Android en met iPhone werkt het allemaal net iets anders i.v.m. iCloud

Daarom maar eens Google gebruikt. Misschien heb je er iets aan ?? Wat u precies wilt is me een beetje onduidelijk.
dit heb ik gedaan , zal straks nog eens allemaal goed bekijken, laat jullie iets weten, thanks
 
Ja sorry, dit is een spraak verwarring tussen een Hollander en een Belg waarschijnlijk.

Ik bedoel rechts en daar staat Help en daaronder staan nog wat onderwerpen of mogelijke oplossingen.

Misschien had ik een komma achter rechts moeten plaatsen.

Er staat rechts, onder Help nog wat onderwerpen die misschien iets voor u kunnen betekenen.
 
dank u, had ik dus gezien;
inderdaad spraakverwarring,
moet nu aan een serie werken beginnen, tot 23h 's avonds dus geen tijd meer deze week
misschien volgende ,
bedankt iedereen voor de tips


ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan