vroeger bij gebruik van dit programma, werd dit opgestart bij het opstarten van windows.
bij het wijzigen van een bestand en het opslaan, werd dit automatisch gesynkroniseerd met het opgeslagen bestand in de Cloud.
nu krijg ik de melding dat de synkronisatie bezig is, echter blokkeer dit steeds.
ik ben verplicht het programma te beëindigen (sluiten via de taakbalk) en na terug opstarten van de app, worden de hangende gewijzigde bestanden wel opgeslagen naar de Cloud.
zijn er nog mensen die dit probleem ervaren? en bestaat er een oplossing voor.
ook heb ik reeds in mijn virusscanner (malwarebytes) de map en de exe uitgesloten van detectie, dit biedt geen oplossing.
ik had dit voor in mijn windows 10 LSTC versie alsook in mijn LSTC 11 versie. vermoedelijk ligt dit niet aan het besturingssysteem.
bij het wijzigen van een bestand en het opslaan, werd dit automatisch gesynkroniseerd met het opgeslagen bestand in de Cloud.
nu krijg ik de melding dat de synkronisatie bezig is, echter blokkeer dit steeds.
ik ben verplicht het programma te beëindigen (sluiten via de taakbalk) en na terug opstarten van de app, worden de hangende gewijzigde bestanden wel opgeslagen naar de Cloud.
zijn er nog mensen die dit probleem ervaren? en bestaat er een oplossing voor.
ook heb ik reeds in mijn virusscanner (malwarebytes) de map en de exe uitgesloten van detectie, dit biedt geen oplossing.
ik had dit voor in mijn windows 10 LSTC versie alsook in mijn LSTC 11 versie. vermoedelijk ligt dit niet aan het besturingssysteem.