Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Ik probeer (zonder enig succes) de agenda op PC 'A' te delen met de agenda op PC 'B'. Gegevens: Op PC 'A' zijn windows 11 en office 365...
Antwoorden
11
Weergaven
618
  • Gesloten
Blijkbaar gaat bij mij ook vergeten met de dag makkelijker. Ben op zoek hoe ik in excel bepaalde rij of hoofding kan vastzetten zodat die blijft...
Antwoorden
11
Weergaven
1K
  • Gesloten
in Word heb ik tekstvak gemaakt, dit 5x gekopieerd, zo staan er 6 dezelfde tekstvakken op één blad A4, nu wil ik deze tekstvakken een nummer geven...
Antwoorden
11
Weergaven
645
  • Gesloten
Ik heb juist Outlook geïnstalleerd en heb een probleem. Voor in- en uitgaande mail vraagt Outlook om een paswoord maar dat heb ik niet. Hoe kan ik...
Antwoorden
11
Weergaven
783
  • Gesloten
  • Opgelost
Beste, Iemand een idee hoe ik volgend probleem aanpak? Er zit een knipsel bij waar ik beschreven heb wat ik wil uitvoeren.. (Ik heb wel klant...
Antwoorden
11
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Voor een vriend op een nieuwe laptop Office 2019 geïnstalleerd. Alles ok, tot ik ontdekte dat bij Outlook naast de nederlandstalige mappen...
Antwoorden
11
Weergaven
2K
  • Gesloten
Gebruik Micro Office 2021. Bij het opstarten van Outlook krijg ik steeds de melding Installeer een legitieme versie van Office. Terwijl Outlook...
Antwoorden
10
Weergaven
2K
  • Gesloten
Sinds gisteren heb ik problemen met het openen en verwerken van AL mijn bestaande Excel-bestanden. Vooral de bestanden met grafieken. Dit heeft...
Antwoorden
10
Weergaven
1K
  • Gesloten
Het zal je misschien al overkomen zijn dat oude documenten met extensie .doc niet meer kunnen bewerkt worden in Word. Als je tracht een...
Antwoorden
10
Weergaven
614
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo, Hoe kan ik een foto snijden in bv driehoeken of andere vormen om dan apart in te voegen in een presentatie. Verdelen in gelijke stukken is...
Antwoorden
10
Weergaven
612
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan