E-mail

Stel je vraag over alles wat met E-mail te maken heeft.

  • Gesloten
Ik krijg nooit een bevestiging dat mijn berichten zijn bezorgd. In onderstaande figuren staan de huidige instellingen. Ik zie niet wat er verkeerd...
Antwoorden
9
Weergaven
300
  • Gesloten
Hallo iedereen; Al 3 dagen geen spam ontvangen in mijn Telenet E-mail wat niet normaal is zeker in het weekend. Word hij nu verwijderd bij de...
Antwoorden
6
Weergaven
476
  • Gesloten
Besten, Wanneer men werkt met Mozilla, dan hebben we Firefox voor Internet en Thunderbird voor de mails. Maar wanneer men voor Internet werkt met...
Antwoorden
9
Weergaven
367
  • Gesloten
Ik tracht mijn schoonmoeder te helpen met een e-mail probleem. Hieronder haar beschrijving. Ze is overtuigd dat ze zelf een oplossing kan vinden...
Antwoorden
8
Weergaven
336
  • Gesloten
Kan geen mails niet meer versturen krijg foutmelding 350 .Mails ontvangen lukt wel nog.
Antwoorden
9
Weergaven
422
  • Gesloten
hallo kan mij iemand uitleggen wat er fout is, heb een gratis programma om E-mails te back-uppen genaamd Mailstore Home tot hiertoe alles goed...
Antwoorden
27
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
Gisteren plaatste ik hier een topic over mijn mails die ik per vergissing definitief uit mijn mailbox had verwijderd. Vandaag ontvang ik twee...
Antwoorden
3
Weergaven
246
  • Gesloten
  • Opgelost
Outlook is mijn hoofdmailaccount dat verbonden was aan mijn laptop bij aankoop. In de nieuwe versie van mijn mailaccount bij Outlook heb ik per...
Antwoorden
26
Weergaven
969
  • Gesloten
Privacy? Bij Big Tech bedrijven? Mail is toch persoonlijk en valt toch ook onder het briefgeheim? Weer een reden meer om ver weg van cloud- en...
Antwoorden
5
Weergaven
426
  • Gesloten
Thunderbird laat me weten dat ik mijn mailadres niet meer kan gebruiken tot het terug is ingesteld. Dat lukt niet. Is er een mogelijkheid opm te...
Antwoorden
4
Weergaven
344
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan