Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beste,
Een Hp Deskjet 2134 kan normaal scan to mail aan. Na een panne met de inkt cartridge werd de printer even afgesloten en terug aangesloten. Alles functioneert weer maar 'scan to mail' gaat niet meer. Wat kan er mislopen?
Jdr
niemand die kan helpen? Het zou iets te maken hebben met de IMAP gegevens waardoor het scanprogramma de mailprovider niet vindt.
Maar ik zie niet direct waar iets kan aangepast worden.
wat gebruik je voor je mail ? Een cliënt-app als Outlook of webmail ?
Je mailprovider wordt immers geconfigureerd in die app, en daar doet je scanner niets mee : hij zoekt enkel de link waarmee de scan kan worden naar een app gestuurd zoals Outlook of Thunderbird ... en die app werkt het dan verder af.
Wat hier lijkt mis te gaan is dat call vanuit je scan driver naar een mailapplicatie die applicatie niet vindt ...
Staan je verbindingen "mailto:" goed in Windows ?
ga ik nakijken. Zag ook dat Outlook er twee keer op voorkomt Waarschijnlijk is de "new outlook" er bij gekomen.
Moet dan uitkijken welke van de twee gebruikt wordt en welke aangesproken wordt door de instellingen van HP of ben ik verkeerd?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.