Browsers

Vragen over Browser Firefox, Opera, Edge, Chrome enzo.. kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Heb met drie browsers problemen om op amazon.com te geraken. Resultaat : Je verbinding is niet privé Cybercriminelen proberen mogelijk je...
Antwoorden
10
Weergaven
676
  • Gesloten
@DDragon80 Mijn kennis van de Engelse taal is beroerd en ik ben dan ook zielsgelukkig dat Google Chrome de tekst van een pagina op welke...
Antwoorden
10
Weergaven
556
  • Gesloten
Ik heb een nieuwe browser die gebaseerd is op Google Chrome browser. Hij heeft de snelheid van Chromium browser, maar mist de functionaliteiten...
Antwoorden
10
Weergaven
704
Hallo, Ik heb hier een probleem en ik zal het proberen in het kort proberen uit te leggen. Ik heb een website die wij hier dagelijks gebruiken...
Antwoorden
10
Weergaven
263
  • Gesloten
Gebruik altijd Google Chrome, maar sinds een week mis ik de optie Maps die stond vroeger standaard naast afbeeldingen, nu moet ik eerst Alle...
Antwoorden
9
Weergaven
560
  • Gesloten
  • Opgelost
hallo, mijn dochter heeft windows 8 en google chrome als standaardbrowser, maar sinds een paar uren krijgt ze, telkens als ze iets wil opzoeken...
Antwoorden
9
Weergaven
851
  • Gesloten
  • Opgelost
Als op KBC wordt ingelogd via PC en digipass moet men de aanmeldcode (gekregen op digipass) ingeven op de PC. Met Chrome lukt het aanmelden...
Antwoorden
9
Weergaven
764
  • Gesloten
Besten, Ik heb ondertussen 2 verdwenen mappen in "Bladwijzers" in CHROME teruggevonden. Ze zaten verscholen IN andere mappen !!! ??? Maar ik zou...
Antwoorden
8
Weergaven
335
  • Gesloten
  • Opgelost
Besten, Ik tracht nu ook te werken met de browser CHROME. Maar iedere keer dat ik die open verschijnt een publiciteit voor "Total AdBlock" - zie...
Antwoorden
8
Weergaven
462
  • Gesloten
Sinds enkele dagen is mijn computer erg traag met het opstarten van Chrome browser. Ik heb vandaag nadat ik ondervond dat het terug tergend traag...
Antwoorden
7
Weergaven
314
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan