Browsers

Vragen over Browser Firefox, Opera, Edge, Chrome enzo.. kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hoi, Hoe kan ik mijn chrome van mijn oude pc overzetten naar mijn nieuwe pc zodat ik mijn opmaak niet opnieuw moet instellen, zoals toegang tot...
Antwoorden
28
Weergaven
816
  • Gesloten
Het komt regelmatig voor dat ik een bericht plaats in een forum of op een advertentiesite waarbij ineens alles van dat forum (!) in het Frans...
Antwoorden
27
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo een probleem, gezien FF mijn standaardbrowser is, wil ik daar verder mee werken; heb nu een probleem dat ik een pagina NIET kan openen met...
Antwoorden
26
Weergaven
1K
Besten, Via een andere melding heb ik laten weten dat ik mijn PC heb laten herinstalleren met mijn W.10. Natuurlijk was de gehele inhoud weg en...
Antwoorden
24
Weergaven
806
  • Gesloten
Ik wil mijn desktop bladwijzers waarvan ik een html bestand heb gemaakt importeren in Firefox op de tablet. Hoe ik ook zoek ik vind het niet en...
Antwoorden
22
Weergaven
1K
  • Gesloten
Een buurman wil zijn gegevens uit Edge importeren in Opera. We zijn anderhald uur aan het zoeken geweest, ht werkt niet. Via de windows account...
Antwoorden
21
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo Is er iemand van de leden die mij kan uitleggen hoe ik het icoontje van de Favorieten in Edge op mijn bureaublad kan zetten Aub Op voorhand...
Antwoorden
20
Weergaven
1K
  • Gesloten
Een klein probleempje dat al veel te lang aansleept... Begin van het jaar heb ik een nieuwe pc aangeschaft, heel tevreden van, maar met één...
Antwoorden
19
Weergaven
1K
  • Gesloten
Besten, Ik heb terug dezelfde fout gemaakt !!! zoals in 2022 : een map geschrapt i.p.v. verplaatst in de "Bladwijzerswerkbalk". Ik zou nu terug...
Antwoorden
16
Weergaven
563
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan