Browser Inlog probleem.

Hallo,

Ik heb hier een probleem en ik zal het proberen in het kort proberen uit te leggen.
Ik heb een website die wij hier dagelijks gebruiken.
Om in te loggen gebruiken we het inlogkader van die website en dan doorklikken op: continue with Google.
Maar sinds vanmorgen krijgen we tekens deze foutmelding:

Toegang geblokkeerd: autorisatiefout​

The OAuth client was deleted.
Als je de ontwikkelaar van deze app bent, bekijk je de foutgegevens.
Fout 401: deleted_client

Ik heb al contact opgenomen met de website zelf en daar zeggen ze dat het een probleem bij Google is en niet bij hen.
Weet iemand hoe ik dit moet oplossen aub?

Alvast bedankt.
 
Het probleem ligt niet bij Google, maar bij de developer van de website. Zelf kan je daar niets aan doen, tenzij een andere account registreren mbv een email adres (dus niet via Google aanloggen). Aangezien ze het probleem van hun afschuiven en op Google steken, zal het nog niet snel opgelost zijn vrees ik. Dus daarom best via een andere account aanloggen.
 
Hallo.

Intussen al opnieuw geregistreerd, maar niet meer via Google, en dit werkt weer perfect.
@PhilipV, we spreken over MarineTraffic en jou link gaat over Vesselfinder, of was dit gewoon ter informatie naar dat schip?
Nog eens bedankt allemaal.
En voor de geïnteresseerden in bootjes hier een linkje naar mijn foto's op MarineTarffic. ;)

 
@PhilipV, we spreken over MarineTraffic en jou link gaat over Vesselfinder, of was dit gewoon ter informatie naar dat schip?
Idd... goede interpretatie ... aangezien MarineTraffic ook voor mij met Google niet werkte, was dat de optie om je eens te laten kijken naar dit onwaarschijnlijk grote, mooie schip van mijn verre familie.
 
Hallo,

Vroeger was ik ook vliegtuigspotter op de luchthaven van Oostende.
De uren dat ik daar dag en nacht versleten heb, amai.
Jammer genoeg is de website waar ik mijn foto's plaatste niet meer online.
En de sites waar ik mijn foto's hoste zijn ook al allemaal verdwenen.
Ik denk er soms wel eens aan om al mijn foto's op een eigen website te plaatsen maar het lijkt bijna onbegonnen om keuze te maken tussen die vele duizenden foto's.
 
en een eigen website wat is dat ? webspace die je huurt bij een provider ?
Dan heb je hetzelfde probleem hé ...

Je kan enkel van 'eigen' spreken als je een eigen webserver met bijbehorend domein opzet en dat zal naast tijd ook heel wat kennis en vooral ook geld kosten...

Voor eigen 'bewaring' kan je voor een NAS opteren. Die krijg je ook makkelijk toegankelijk vanaf het net, maar niet met een vast domein, enkel DDNS... voor toegang voor bekenden en vrienden is dat echter voldoende.
 
Terug
Bovenaan Onderaan