Browser Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gebruik altijd Google Chrome, maar sinds een week mis ik de optie Maps die stond vroeger standaard naast afbeeldingen, nu moet ik eerst Alle filters aanklikken en daar Maps selecteren. Hoe krijg ik Maps terug zoals afbeeldingen, video´s enz. daar hoef je enkel aan te klikken om het resultaat te verkrijgen.
1701076200506.png
 
PhilipV, is iets voor ondernemingen en ziet er nogal ingewikkeld uit, wil gewoon zoals het voorheen was, als ik op "alle filters" klik krijg ik daar de lijst te zien, Maps staat er dus in maar is niet te zien waar je ze normaal kunt selecteren, zou moeten tweede staan na afbeeldingen. Moet nu op alle filters klikken dan Maps selecteren en klikken dan krijg ik maps te zien, vroeger stond die naast Afbeeldingen en was dus gewoon klikken en je had Maps, nu meer handelingen nodig, is dit bij iedereen zo geworden? of is dit aan terug aan te passen zoals het voorheen was?
1701080872028.png
 

Bijlagen

  • 1701080738434.png
    1701080738434.png
    31.3 KB · Weergaven: 39
open google apps in je Chrome browser .. klik op maps en houd je linker muis knop in en versleep vervolgens de maps icon naar de bladwijzer ..
*deze methode werkt enkel in Chrome en in de Firefox ..
 
@Qtex Dat is niet wat de afbeelding van TS laat zien, maar zou ook mijn eerste reactie zijn.
Wat in de afbeelding staat zijn de filters op de search pagina, dat is heel iets anders.

Ik heb aangegeven hoe je die filters in Google Search kan aanpassen maar de TS heeft er blijkbaar géén zin in !
 
wat ook helpt en dat ik daarnet gedaan "Instellingen resetten" hiermee zie je maps terug als je op rotorua zoekt
maar dan ga je sommige zaken opnieuw moeten instellen zoals Extensies die staan uitgeschakeld
 
PhilipV, is niet dat ik er geen zin in heb, als het niet anders kan zal ik het zo wel doen, maar hoe komt het dat dit weg is?
Als ik een nieuw icognitovenster open dan staat deze er wel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan