Archief Besturingssystemen

Oude berichten over besturingssysteem Windows 8 ,Windows 7, Vista, Xp, 98.
  • Gesloten
Werk enkel voor Windows XP pro. Windows XP heeft de neiging zo'n 20% van de beschikbare bandbreedte van een snelle Internetverbinding voor...
Reacties
11
Weergaven
6K
K
  • Gesloten
hoe krijg ik protection bar vewijderd bij mijn wwerkbalken ?
Reacties
2
Weergaven
1K
B
B
  • Gesloten
rootkits verbergen zich voor gewone scanners zoals: mcaffee, norton, AVG Met dit progje kan je scannen...
Reacties
0
Weergaven
2K
B
B
  • Gesloten
NOD32 nog betrouwbaar????? Héél toevallig een gevaarlijk virus ontdekt die NOD niet meldde. Moest in het register zijn en toen kreeg ik de...
Reacties
0
Weergaven
1K
B
  • Gesloten
Hallo Allemaal, Graag had ik jullie advies. Ik heb op onze computer 2 accounts, eentje met admin.rechten en eentje met beperkte rechten. Nu wil...
Reacties
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik had op mijn pc OS windows server 2003 geinstalleerd, maar nu ben ik de orginele verpakking vabn de cd kwijt waarop mijn registratie key stond...
Reacties
6
Weergaven
4K
M
  • Gesloten
RegClean doorzoekt het register op sleutels die verwijzen naar programma's die niet meer op de harde schijf staan en repareert incorrecte...
2
Reacties
15
Weergaven
6K
K
  • Gesloten
Zou AVG Anti Spyware goed zijn om te gebruiken. deze is tijdelijk gratis Trial versie of kan deze nadien nog verder in gratis gebruikt worden maar...
Reacties
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Nooit voor gehad,ik gebruik outlook expres en kon 2 en meer berichten doorsturen,de laatste tijd gaat dat nog één voor één.wie weet raad ?
Reacties
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo Als je in de map vewijderde items al je berichten weg doetwaar komen die dan te staan ?
Reacties
3
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan