Archief Besturingssystemen

Oude berichten over besturingssysteem Windows 8 ,Windows 7, Vista, Xp, 98.
  • Gesloten
Opgepast voor de installatie van de zogenaamde codec Gold Codec -- deze spyware zal veel veranderingen in jullie systeem brengen en is lastig te...
Reacties
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
als ik men virusscanner zijn werk laat doen geeft hij bij twee programma's dit is een decompression bom. zijn staan wel in winrar maar staan ook...
Reacties
2
Weergaven
3K
D
  • Gesloten
Ik heb een probleempje. Heb juist bnews gedownload en als ik het wil installeren zegt mijne mcafee dat er Generic Dropper.i trojan in zit . Weet...
Reacties
10
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo , Ik krijg als ik opstart telken de foutmelding " fout in windows genuine en moet worden afgesloten" , is er iemand die duidelijkheid kan...
Reacties
9
Weergaven
2K
K
  • Gesloten
Ik heb er sterke twijfels over Vista, mijn computer heeft het logo van XP met vermelding dat hij comfitabel zou draaien onder Vista Ik heb mijn...
Reacties
6
Weergaven
2K
P
  • Gesloten
weet iemand wat een rootstub is?
Reacties
3
Weergaven
2K
parasiet
P
B
  • Gesloten
Nu iets wat ik echt niet zou weten. Ik heb die vista 6 pakket geinstalleerd,maar nu zie ik de mappen mijn documenten en de andere hun documenten...
Reacties
5
Weergaven
2K
B
  • Gesloten
Weet er iemand of Windows Media Center Dual Core processors ondersteunt? Ik weet dat de home edition van XP dat niet doet en de Pro versie wel...
Reacties
1
Weergaven
1K
dirk2
D
  • Gesloten
pc valt geregeld uit of start 3 , 4 en soms wel 5 keer na mekaar terug op zonder reden? (onpl)
Reacties
14
Weergaven
3K
gabriel
G
B
  • Gesloten
Vraag: Kan ik DAT bestanden openen? Het zit zo: Een vriend van mij (pc leek) heeft een backup op schijf gebrand en daarna alles op cd's gezet...
Reacties
6
Weergaven
2K
gabriel
G
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan