Archief Besturingssystemen

Oude berichten over besturingssysteem Windows 8 ,Windows 7, Vista, Xp, 98.
K
  • Gesloten
-------------------------------------------------------------------------------- Als de scan is gedaan vindt hij meestal verwaarloosde objecten...
Reacties
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Had spamfichter en na een tijd werkete het niet meer,wil het verwijderen maar dat lukt nergens wie weet raad ?
Reacties
6
Weergaven
2K
B
  • Gesloten
klik hier voor een gratis online scan.
Reacties
6
Weergaven
3K
F
  • Gesloten
Ik heb een probleem met dll32.exe bestand, weet iemnad raad?
Reacties
6
Weergaven
2K
G
  • Gesloten
hey ik heb een dos bestandje en ik zou het willen uitprinten iemand een idee ?? (sk)
Reacties
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
na vista geinstalleerd te hebben ben ik begonnen met mijn hd's te bekijken wat bleek, 1 van 120 gb ontbrak (die heb ik zelf in orde gekregen) nu...
Reacties
6
Weergaven
2K
B
  • Gesloten
hallo, ik heb vandaag voor de tweede keer een mail gekregen van telenet dat ze een trojan hebben tegengehouden, trojan bankfraud 272. zijn er nog...
Reacties
12
Weergaven
3K
M
  • Gesloten
Hallo , Ik heb een probleem bij een vriend van mij in Xp. Die kan niet meer een kopie doen naar zijn bureaubald. De optie is gewoon weg uit zijn...
Reacties
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
heb sinds kort mediaplayer 11 en als ik nu wmv-bestanden afspeel worden deze gelijk in een groot scherm afgespeeld, hierdoor worden de filmpjes...
Reacties
3
Weergaven
2K
B
  • Gesloten
Hoi iedereen, Als ik mijn mappen op het buroblad aanklik kom ik telkens uit bij zoekresultaten! ? en daar kan ik die map openen! Het gaat wel als...
Reacties
17
Weergaven
4K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan