Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Misterbean

Gast
RegClean doorzoekt het register op sleutels die verwijzen naar programma's die niet meer op de harde schijf staan en repareert incorrecte verwijzingen.
Na het draaien ervan zal Windows al een stuk sneller lopen. Oude programma's zijn verdwenen, de systeemmap is kleiner en het register is opgeschoond.

Disk Cleaner is een makkelijk programma om uw pc op te schonen. U maakt hiermee meer ruimte op uw harde schijf, het maakt namelijk de temp files, systeem files, internet explorer cache, cookies map, je prullenbak enz schoon. Wanneer je het programma hebt geïnstalleerd, kan je in het scherm aanvinken wat je graag schoongemaakt wil hebben,
druk dan op "clean button" en klaar is de klus.
Na het cleanen zal uw pc aanzienlijk sneller reageren.

Windows & Internet Cleaner ProInternet Cleaner is een uitstekend programma waarmee u niet hoofdzaak bedoeld voor het verwijderen van privacy gevoelige gegevens. Dit soort software gebruikt men vooral om de Internet sporen te wissen.

CCleaner Door het gebruik van internet en software nemen allerlei overtollige bestanden plaats in op de harde schijf van uw pc. Denkt u aan bestanden die u hebt weggegooid, kleine internetplaatjes en meer van deze ongewenste bestanden. Met het programma Ccleaner kunt u op een veilige manier uw computer opschonen. Het programma Ccleaner is van origine Engels, maar is nu ook in een Nederlandse versie beschikbaar.
 
Regclean

Regclean

Is het regclean of regcleaner en CClean haalt er ook de cookies af ook al zijn ze niet aangevinkt.
 
Ik heb zopas regcleaner erop gezet en net een scan gedaan. Resultaat: niks, maar dan ook niks gevonden, is dat wel normaal? Ik dacht dat die wel altijd iets zou vinden, mja zoveel te beter voor mij hé
 
ik heb net disk cleaner gedownload en het eens opgestart er kwam nogal wat te veel te voorschijn mag je dat alllemaal verwijderen of niet

groetjes nikki
 
ik ben heel tevreden over RegSupremePro en Ccleaner.
heb onlangs gebruik gemaakt van ATF-cleaner,ook goed!(y)
 
de oudste van allemaal is waarschijnlijk regcleaner zeer doeltreffend,maar nog eens checken is de boodschap met andere tools .....want 2 zien meer dan 1...
 
Ik heb ook regcleaner gebruikt heeft ruim 5000 file verwijdert mar nu kom ik een probleem tegen.
De icoontjes op mijn desktopblad blijven niet op de plaats staan, als ik ze verdeel op mijn scherm dan staan ze na een bepaalde tijd weer allemaal links op mijn schem en ik heb ook gezien dat steeds de snelstart menu uitgeschakeld wordt.

Weet iemand hoe ik dit weer kan herstellen?
 
Ik heb ook regcleaner gebruikt heeft ruim 5000 file verwijdert mar nu kom ik een probleem tegen.
De icoontjes op mijn desktopblad blijven niet op de plaats staan, als ik ze verdeel op mijn scherm dan staan ze na een bepaalde tijd weer allemaal links op mijn schem en ik heb ook gezien dat steeds de snelstart menu uitgeschakeld wordt.

Weet iemand hoe ik dit weer kan herstellen?
je kan proberen via systeemherstel en een vetgedrukte datum kiezen om te herstellen let wel dat de 5000 files er dan ook terugstaan(gt)
 
Ik heb ook regcleaner gebruikt heeft ruim 5000 file verwijdert mar nu kom ik een probleem tegen.
De icoontjes op mijn desktopblad blijven niet op de plaats staan, als ik ze verdeel op mijn scherm dan staan ze na een bepaalde tijd weer allemaal links op mijn schem en ik heb ook gezien dat steeds de snelstart menu uitgeschakeld wordt.

Weet iemand hoe ik dit weer kan herstellen?

Maakt Regcleaner geen backup?
Voor zover ik weet bevat dit progje toch een herstelfunctie.

Verwijder niet klakkeloos alles wat er verschijnt, enkel waarvan u zeker bent dat het weg mag. Denk eraan dat u in het "REGISTER" bezig bent.
 
ik heb beide op de pc, regcleaner en ccleaner.
voor ik de pc afsluit laat ik altijd ccleaner draaien, ben er heel tevreden over ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan