Archief Besturingssystemen

Oude berichten over besturingssysteem Windows 8 ,Windows 7, Vista, Xp, 98.
  • Gesloten
Kan ik zomaar alle dubbele bestanden verwijderen ?
Reacties
4
Weergaven
2K
D
  • Gesloten
Ik heb misschien een domme vraag maar stel ze toch. elke keer als ik mijn windows xp opstart krijg ik altijd dien windows installer op mijn scherm...
Reacties
2
Weergaven
1K
dirk2
D
  • Gesloten
Hallo, Ik heb hier een pc waarvan windows in het engels staat. Ik heb ggen installatiecd van Xp pro liggen en ik vraag me af of ik de pc in het...
Reacties
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
wanneer ik vroeger mijn pc uitschakelde viel mijn scherm, printer en alles wat er nog aanging mee tesamen uit nu nie meer en ik wil da terug ...
Reacties
4
Weergaven
2K
G
  • Gesloten
malware onder &a mp;a mp;a mp;q u o hey onlangs een probleempje gehad met spyware...
Reacties
9
Weergaven
3K
B
  • Gesloten
De toets met het Windows-logo, te vinden op de onderste rij van de meeste toetsenborden, is een�handige toets. De volgende opdrachten snel worden...
Reacties
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
Wanneer je volgende foutmelding krijgt bij het invoeren van een USB-stick of andere... Is dit een mogelijke oplossing: kijk eens in je windows...
Reacties
1
Weergaven
2K
L
  • Gesloten
goedemorgen! Kan niet meer in mijn systeemherstel. krijg en bericht (u hebt onvoldoende beveiligingsmachtiging meld u af en meld opnieuw aan...
2 3
Reacties
33
Weergaven
7K
gabriel
G
  • Gesloten
Hoi allen , Mijn vrouw heeft met haar o zo geliefde computer een probleem . Iedere keer dat ze op een andere pagina klikt , krijgt ze een...
Reacties
3
Weergaven
3K
  • Gesloten
Doe de cd rom van XP in je drive Start > Uitvoeren > sfc /scannow > ok of enter Let op spatie achter sfc Windows kijkt dan na of er beschadigde...
Reacties
5
Weergaven
5K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan