Archief Besturingssystemen

Oude berichten over besturingssysteem Windows 8 ,Windows 7, Vista, Xp, 98.
  • Gesloten
Soms is het noodzakelijk om de computer opnieuw op te starten. Soms lijkt dit zo, maar het kan sneller. Met de volgende handelingen kunt je je...
Reacties
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo, een vraagske, ik heb vista op een apatre partitie gezet, maar wil da nu verwijderen, ik gebruik vista nie, dus ik kan die ruimte gebruiken...
Reacties
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hebben deze progs dezelfde werking?Wat zou ik best gebruiken. mgv toni
Reacties
2
Weergaven
2K
parasiet
P
  • Gesloten
Ik heb hier een bestand msnmsgr_2nd_2005_06_10_23_45_18.dmp dat ik niet kan verwijderen zelfs in veilige modus niet krijg dan de melding is in...
Reacties
4
Weergaven
3K
  • Gesloten
in het leesmij-bestand van Bitdefender IS staat dat Spybot S&D voor problemen kan zorgen voor het programma. bestaat er een ander progje dat ik in...
Reacties
12
Weergaven
3K
parasiet
P
D
  • Gesloten
Heeft iemand hier ervaring mee? Of dat het windows vertraagt enz... Is het de moeite om te installeren? Groetjes
Reacties
8
Weergaven
3K
parasiet
P
  • Gesloten
Hoi, Sedert enkele dagen start mijn antivirus (Avast) niet meer mee op als ik de pc start. Manueel opstarten lukt wel en dan werkt hij echter...
Reacties
4
Weergaven
4K
parasiet
P
P
  • Gesloten
t is dat eigenlijk ,krijg het niet weg .....ben al blij dat het mijn pc niet is ja hallo pop ups trojaan meldingen virussen...
Reacties
4
Weergaven
2K
parasiet
P
P
  • Gesloten
A t/m O 100 Percent Anti-Spyware [scosoft.com] Slechte trialversie verhindert een goede evaluatie. 1 Click Spy Clean [1clickspyclean.com...
Reacties
2
Weergaven
3K
parasiet
P
  • Gesloten
In mijn map windows internet logs zitten daar enorm veel rar bestanden met de naam msnmsgr_2nd_2005_07_19_19_43_36.dmp.zip en...
Reacties
4
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan