Zoek Vrienden met smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Zoek mijn vrienden helpt u de locatie van uw vrienden en identificeert hun exacte locatie op de app navigatie kaart . Het is de perfecte manier om vrienden te houden of je winkelen in een winkelcentrum , een museum bezoeken , kamperen in de vrije natuur of op weg om af te spreken in dit jaar de beste ooit te feesten ! Voor gezinnen , het biedt gemoedsrust . Er is geen noodzaak om voortdurend tekstbericht kinderen of andere familieleden om uit te vinden waar ze zijn en of ze veilig zijn . Find My Friends laat iedereen genieten van het leven en verbonden te blijven zonder te sturen of te reageren op een eindeloze stroom van " waar ben je ? ' Teksten . Find My Friends maakt gebruik van state -of-the - art Global Positioning System ( GPS ) -technologie om de meest accurate, up-to - date locaties in real-time . Nooit afvragen waar je vrienden zijn , als ze verloren , in de file , of gewoon te laat . Met Find My Friends, zal het niet lang duren om erachter te komen waar je vrienden eigenlijk zijn en hen helpen om te komen waar ze moeten zijn. Het is een makkelijk te gebruiken vriend locator en mensen finder app!

vrienden.PNG

Voor android
Niet gratis
https://play.google.com/store/apps/d...dlocator&hl=nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is handig. Alleen jammer dat het betalend is, maar eigenlijk wel normaal dat deze app betalend is. You get wat you give. Dus is deze app zijn geld wel waard, zeker als je je kinderen met de fiets naar school en jeugdbeweging en zo laat gaan, of uitgaan. Dat geeft ouders een veilig gevoel.
 
cve;n236183 zei:
Dat is handig. Alleen jammer dat het betalend is, maar eigenlijk wel normaal dat deze app betalend is. You get wat you give. Dus is deze app zijn geld wel waard, zeker als je je kinderen met de fiets naar school en jeugdbeweging en zo laat gaan, of uitgaan. Dat geeft ouders een veilig gevoel.
In iphone zit dat er in, zo volg ik mijn heel gezin.
 
Waar is de privatie dan naartoe? Geen rekenschap moeten geven als je eens alleen wil zijn.... zonder dan de smartphone uit te zetten.
 
Tuts;n236186 zei:
In iphone zit dat er in, zo volg ik mijn heel gezin.

Ja dat weet ik dat het gratis in IOS zit. Zo zie je maar dat ieder besturingssysteem zo zijn voordelen heeft. Mijn kinderen hebben geen Smartphone mee naar school, dus heb ik daar nu momenteel nog geen behoefte aan. Maar eens ze uit zullen gaan. Niet om ze te volgen, maar met al dat gespuis van tegenwoordig zou je bang zijn om ze op straat te laten.
 
Mijn grootste ga met de schoolbus naar school en mag zijn gsm meenemen, enkel in de klas moeten ze hem in hoekje leggen. Als hij dan naar huis komt met de schoolbus kunnen wij zien waar hij zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan