Windows 10 Zelf startende USB stick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Qtex jij hebt een zelfstartende usb stick gemaakt, dit is iets waar ik al een paar jaar naar op zoek ben. Ik heb de betreffende bestand gedownload zowel op mijn laptop als op de usb stick. Is het mogelijk om stap voor stap aan te geven wat ik moet doen om de stick werkende te krijgen. Nou werkt het niet.
 
had jij nu tevens ook effe dat betreffend topic hier vernoemd dan kon ik daarop verder gaan ..aangezien dit destijds eerder een proef was omdat destijds ook deze vraag gesteld werd had ik me daar effe mee bezig gehouden maar kan me daar nu op dit moment niets van herinneren ..is tevens al een tijdje geleden dacht ik en heb onderwijl af te rekenen gehad met een hersenbloeding (een lichte welliswaar )..
ik moet in mijn database gaan zoeken en hoop dat ik deze werkwijze destijds ook heb bewaard ..
 
Qtex ik wil je eerst beterschap wensen. Verder heb ik de topic opgezocht.
Onderwerp starter: Qtex
Onderwerp: Zelf uitvoerende USB stick.
Forum: Software.
Datum: 3 mrt 2018
Hopelijk kun je het nog achterhalen.
 
bezie bericht #3 eens .. daar heb ik de link geplaatst naar dat Topic..
*tevens heb ik in dat topic de niet meer werkende links betreffende de afbeeldingen aangepast en zijn deze wederom te bekijken via de browser..
 
de L.P. denkt dat jij dus een opstartbare usb stick wilt aanmaken om er van op te starten m.a.w. om een nieuwe Windows te kunnen installeren vanaf de usb stick ..
ik denk dat L.P. dan ook verkeerd is met deze gedachte..
vertel jij eerst eens wat de bedoeling is van u om zo een zelf opstartende stick te verkrijgen ?
 
Beste lange pier wat is een boot menu key en waar moet ik trommelen
Dat is een key waarmee je een menu naar voren krijgt waar je kunt kiezen uit de beschikbare bootmediums en een W10 installatie USB stick kun je gebruiken om een installatie te repareren, ermee installeren kan natuurlijk ook maar dat bedoelde ik dus niet.

Maar allemaal overbodig indien je elke dag een incrementele in een scheduler hebt laten maken die je terug kunt zetten bij een probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan