Opgelost you tube

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Kan geen you tube meer gebruiken in firefox zie foto, moet wel zeggen dat ik de add ons, privacy badger en ad blocker ultimate en Ghostery gebruik.
Is begonnen na de automatische update naar de laatste versie van firefox

In chrome werkt you tube wel.

5e1e28ee4c7d2-kan_you_tube_niet_meer_gebruiken.jpg
 
m.a.w. de instelling betreffende het controleren op updates in de firefox om u te laten beslissen of je deze al dan niet wenst te installeren word niet behouden ...
*is je firefox gekoppeld aan je Windows account en je firefox profiel want dat staat er degelijk vermeld ..

Ashampoo_Snap_woensdag 15 januari 2020_13h49m37s_002_.jpg
 
bedankt voor het filmpje weer iets bijgeleerd,
ed
Graag gedaan en over die Chrome dat je niet kan openen probeer eens te openen met administrator misschien werkt het zo wel kan helpen.
Door rechter muisknop te klikken en selecteer openen met administrator laat je mij weten of het zo wel lukt?
 
ja heel veel rare boel
kan je nog even antwoorden over new_ chrome exe. als dit kwaad kan dat die nu weg is,
antwoord u later op uw accounts, moet nu echt liggen
alvast bedankt .
 
werkt je chrome nu terug... !
als deze werkt dan maakt het dus niets uit dat de " new_ chrome .exe " verwijderd werd ..werkt deze nog niet plaats je deze vanuit de prullebak terug en dien je eerder wel de chrome.exe te verwijderen .... nadat de chrome.exe verwijderd is hernoem je de " new_ chrome.exe" naar chrome.exe
 
m.a.w. de instelling betreffende het controleren op updates in de firefox om u te laten beslissen of je deze al dan niet wenst te installeren word niet behouden ...
*is je firefox gekoppeld aan je Windows account en je firefox profiel want dat staat er degelijk vermeld ..

Bekijk bijlage 241615

heb mijn firefox account afgemeld en windows account ook
dus raar dat hij dit niet blijft onthouden
 
heb mijn firefox account afgemeld en windows account ook
dus raar dat hij dit niet blijft onthouden
je dient juist aangemeld te zijn om deze instelling te behouden .. hier blijft de wijziging behouden .

het lid mdc1756 geeft aan dat alles betreffende de Chrome browser weer normaal werkt..
 
firefox heb ik me terug aangemeld,
hoe ik mijn windows account moet aanmelden weet ik niet, soms bij een handeling vraagt de pc meld u aan en dan doe ik dit maar hoe ik dit nu specifiek moet doen, ah gevonden via instellingen en dan microsoft account aanmaken.
Ik heb er eentje maar niet met een adres van hotmail, wel een van met telenet of doet dit der niet toe en waarom moet dit microsoft account gemaakt worden, er wordt daar zelden naar gevraagd
 
Laatst bewerkt:
een Windows account of anders genoemd een Microsoft account is niet noodzakelijk nodig om Windows 10 kunnen te gebruiken en al zeker niet voor het gebruik van Firefox of google Chrome.. je kan de Windows 10 dus ook gebruiken met enkel een Lokaal account ..
om Firefox optimaal te kunnen gebruiken heb jij een Firefox account nodig tevens is dit ook zo voor Chrome (google account )..
bij gebruik van een Windows account (lees Microsoft account ) zal er kunnen worden gesynchroniseerd tussen meerdere toestellen gebruik je het Microsoft account dus niet word er ook niets gesynchroniseerd tussen de meerdere toestellen ..denk nu aan meerdere Google of Firefox accounts waar je op 1 systeem het wachtwoord wijzigt en later bemerkt dat je op een ander systeem niet meer aangemeld bent ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan